DJI Phantom 3 advanced/professional ervaringen

Hallo ik heb een vraagje over de phantom 3pro , deze heb ik nu een maand en vindt hem geweldig .
Ik ga naar zwitserland op vakantie en neem hem dan mee ,nu is mijn vraag: wat gebeurt er als ik mijn hoogte in stel op 300meter en ik ben op een berg van 3100meter, kan ik dan gewoon vliegen ?? meet hij dehoogte vanaf het homepoint?

klopt, hij berekend die max hoogte van het homepoint;)

Nu heb ik drie lipo's voor de Phantom 3. Laden duurt een eeuwigheid en dus op zoek naar een multilader. Eerst kwam ik deze tegen http://www.drone-kopen.be/product/multi-batterij-oplader-voor-phantom-3/ ziet er erg goed uit maar heeft een behoorlijke prijs. Verder vond ik nog dit alternatief
In dit filmje wordt echter gebruik gemaakt van een lipo van de Phantom 2. Zou dit ook gaan werken voor de 3? Voor een kleine 100 euro kun je dan 2 lipo's tegelijk laden in een uurtje. Zijn er forumleden met andere ideeën?

Inderdaad niet goed gelezen. Maar ik denk dat de laadtijd erg lang wordt aangezien de lipo's parallel geschakeld worden. Correct me if i'm wrong.

Ik heb het (nog) niet gehad maar er hebben meer mensen last van.
Zou aan de laatste app-update liggen. (volgens forum Phantompilots.com)
Waarschijnlijk hebben ze bepaalde grenswaarden te kritisch gezet

hier ook sinds gisteren een phantom 3 advanced, ook in Budel.

ben nu bezig om afneembare prop guards te printen, werkt perfect

3dprop_zps42hiesbd.jpg
Dag Gerrit
Zou je me eens de link kunnen doorsturen waar je de file hebt gevonden om die afneembare guards te printen?

Vr gr Hans.

Ik had ook de gimbal overload mijn laaste vlucht. App is wel geuppdate maar mij p3 en zender nog niet. Aangezien hier de laatste keer niet veel positieve woorden over vielen. Iemand een idee hoe het nu met die updates staat

Back