Demo F16 1/6,8 en 1/5 oranje

Ghe ghe...zo ken ik er wel een paar ha ha ha:

hammurabi5.jpg

1150221_708657719161463_1742468543_n.jpg

4665d1113949621-how-avoid-speeding-tickets-chpjet_724.jpg

32.-Speed-Limit-Enforced-by-Aircraft.jpg

article-2096316-11950709000005DC-657_634x336.jpg

:cool:

:D

Mooie foto's! :cool:

Vanavond het plakwerk afgerond, alles zit er nu op wat ik er op wil hebben. Zat nog te denken aan wat extra neus stickers en squadron embleem maar dat streeft mijn doel voorbij, het is tóch niet superschaal......misschien later...;)

Vleugel stickers erop:
Grotefoto-AA76PX77.jpg

Romp stickers:
Grotefoto-O38CGAM7.jpg

Het zaakje effe snel in elkaar geschoven:
Grotefoto-SYTO6EJP.jpg

Grotefoto-4MF4L3LP.jpg

Nog een paar kleine dingen om hem weer vliegklaar te krijgen zoals zwaartepunt checken. Hopelijk deze maand weer airborne. :D

Groetjes,

Ziet er weer goed uit! scheelt vast qua zichtbaarheid in de lucht. Lijkt mij maar eng, met zon rap apparaat in t volledig wit rond te scheuren!

Yep, echter deze week is het tuin tijd. Na de verhuizing bijna 2 jaar geleden nog weinig aan gedaan, Boet en de hond gaan er nu steeds vaker in en komen zwart weer naar binnen, tijd voor een gazon en een vlonder terras.

Grt,

Vandaag laatste checks gedaan en hij staat er weer klaar voor :D!

Zwaartepunt nog even checken, niet onbelangrijk;
Er is een nieuw gear in gegaan, paar extra items in de cockpit en dan de stickers die over het algemeen het meest achterlijk zitten.

Paar weken geleden de radiator in de huiskamer vervangen door een mooier exemplaar, bleven een paar steunen over.....:rolleyes:...., heej, die kan ik mooi gebruiken als zwaartepunt krikkies!

Bovenkant hol gevijld en er een metaal stift in gezet. Onder de vleugel plak ik een stuk 2mm triplex zodat het niet in kan deuken
Grotefoto-4JX836VL.jpg

Grotefoto-RKSLDQPV.jpg

Grotefoto-FFEKASUG.jpg

Hoe bestaat het, zwaartepunt spot-on, geen correctie nodig!!! :cool:
Grotefoto-D8HDZFYB.jpg

Grotefoto-WX4BDEYA.jpg

Nog de centertank er op gezet, scheelt 4mm naar achteren, da's praktisch niets bij een romplengte van 290cm. Het zwaartepunt heeft een band van 25mm waar hij nog goed te vliegen is dus dat is geen enkel probleem.
Grotefoto-6DC7CO7Z.jpg

Binnenkort verder aan external stores, vleugeltanks, underwing sidewinders, tip AIM120 AMRAAM's, underwing bomracks, inlaat target pod en navigatie pod etc....

Groetjesss,

Gaat lekker daar.

Volgende week woensdag is natuurlijk weer de planning.

Vandaag was ook heeeeerrrrrrlijk :D

Gaat lekker daar.

Volgende week woensdag is natuurlijk weer de planning.

Vandaag was ook heeeeerrrrrrlijk :D

De eerste foto,s was mooi om hem te zien vliegen Gerald.

full

full

gr
Dick.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel fraai! Gefeliciteerd met de geslaagde maiden!

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt door een moderator:
Was zeer gezellig weer, en mooi om hem weer eens te zien vliegen.

Een stuk beter te zien nu met de Nederlandse luchten:
F-16%2001.jpg

Slow pass met speedbrakes open en wielen die net weer in gaan:
F-16%2002.jpg

Touch down:
F-16%2003.jpg

Heb nog heel veel meer foto`s zal er eens een paar uitzoeken en ook nog wat film materiaal om te bewerken.

On vluchtje samen staat er ook op met een mooie fly by eens kijken of dat vanavond lukt.

Tot zondag :D

Back