De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

rara :)

IMGP5255.JPG

Nog overal "niet in voorraad", maar op de website van Hobby zone in Polen stonden ze terug beschikbaar.
Niet goedkoop, met verzending rond de 80€, maar nu heb ik tenminste een goede basis als ik in de toekomst aan de Soleil Royal wil beginnen :)
ik maak mijn bouwplanken altijd zelf van resthout, kost ongeveer.... niets ;)

Is maar een geintje hoor, een goede bouwplank is uiteraard een goede basis :thumbsup:

ik maak mijn bouwplanken altijd zelf van resthout, kost ongeveer.... niets
:) Mijn eerste bouwplank heb ik gemaakt van het gefineerde vezelplaten bord van het voeteinde van een bed dat enige geschiedenis achter zich had.
Super vlak, maar niet gebruiksvriendelijk voor meerdere modellen met meerdere afmetingen.
De slipway die ik kocht voor de Royal Caroline is echter te kort voor de Soleil Royal.
En geld op de bank brengt toch niets op, dus kan ik beter de Europese economie ondersteunen. :)

Je bent wel even zoet om het ding in elkaar te krijgen. Veel plezier ermee!
Dank je, ik heb tijd, ik lig wat voor op schema met de Royal Caroline, en daarna staan in principe 3 plastic modellen op de planning (Bismarck 1/200 varend, IJN Mikasa 1/200 statische en Bismarck 1/200 statisch met Pontos etsset) en daarna pas de Soleil Royal.
Ik vraag me af of ik zo lang ga kunnen wachten om weer houtstof te snuiven :)

Back