Pingu57
Forum veteraan
Koos die fietst ook overal naartoe
Jazeker, met de fiets achterop de auto, ben je zomaar een paar kilometer op weg hoor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Koos die fietst ook overal naartoe
Pas op hee Hans, Dordrecht is ook niet zo ver hoorKoos die fietst ook overal naartoe![]()
Dat wist ik toch............Zeer bekend Koos, het café links is al ruim 30 jaar mijn stamkroeg![]()
Ach zo kom je nog eens ergens, nietwaar Peter.........Jazeker, met de fiets achterop de auto, ben je zomaar een paar kilometer op weg hoor.![]()
Nog overal "niet in voorraad", maar op de website van Hobby zone in Polen stonden ze terug beschikbaar.Dus toch een gevonden
ik maak mijn bouwplanken altijd zelf van resthout, kost ongeveer.... nietsNog overal "niet in voorraad", maar op de website van Hobby zone in Polen stonden ze terug beschikbaar.
Niet goedkoop, met verzending rond de 80€, maar nu heb ik tenminste een goede basis als ik in de toekomst aan de Soleil Royal wil beginnen![]()
ik maak mijn bouwplanken altijd zelf van resthout, kost ongeveer.... niets
kan ik beter de Europese economie ondersteunen
Dank je, ik heb tijd, ik lig wat voor op schema met de Royal Caroline, en daarna staan in principe 3 plastic modellen op de planning (Bismarck 1/200 varend, IJN Mikasa 1/200 statische en Bismarck 1/200 statisch met Pontos etsset) en daarna pas de Soleil Royal.Je bent wel even zoet om het ding in elkaar te krijgen. Veel plezier ermee!