Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken, en het is echt gewoon de tafel in de keuken...Ik denk als ik 1 keer in de tafel zaag, ik geen scheepjes meer bouw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nog eens goed naar de foto gekeken, en het is echt gewoon de tafel in de keuken...Ik denk als ik 1 keer in de tafel zaag, ik geen scheepjes meer bouw.
Dan moet je eerst aan de nieuwetafelbouwIk denk als ik 1 keer in de tafel zaag, ik geen scheepjes meer bouw.![]()
Later, over 20 jaar of zo, zal men zeggen:Hans waarom heb jij wel deuren? esthetisch?
Ken de geschiedenis, dit soort galjoenen maakte op ruige zee nogal veel water op het galjoen. Een open gat of zoals jij het noemt donkere inkijk zou dan funnest zijn. De tekeningen zijn onduidelijk op het net, je zal naar het museum moeten, maar het is duidelijk een doorgang. (wellicht staat hij open getekend, weet ik veel). En die moet afgesloten kunnen worden bij hoge golven. Dat lijkt mij het handigste met een deur.Ik vind je dan in ieder geval consequent Hans.Of je sloot het af tegen water en wind of je deed dat niet, maar half wel half niet heeft voor mij iets onbestemds.
@Stephan Kertész die tekening staat in Dik en daar herken ik eerder een donkere inkijk in dan een deur.
je vroeg ernaar.
omdat Winter dat ergens schrijft, daarna ontkracht je dat weer door met geel een stuk aan te halen waar Winter dat zelf ook weer ontkracht omdat "geen massieve stukken water het dek kunnen bereiken".De krachten van de zee zouden de deuren kapotslaan