De Zeven Provinciën - Kolderstok. Algemeen topic voor vragen en foto's

Na de spiegel op naar ‘t galjoen. Hier de voorzijde met de regelingen bijna klaar. De leeuw ontbreekt nog evenals de gouden rand in de bovenste regeling. Wellicht een klusje voor vandaag:)
IMG_0331.JPG

Arjen, ik ben op ongeveer dezelfde 'hoogte' met het galjoen-werk (mijn spiegel moet nog de nodige uurtjes)
Ik vroeg me wel af of het mooier is om ook de multiplex onderdelen te schilderen... (peins)

Arjen, ik ben op ongeveer dezelfde 'hoogte' met het galjoen-werk (mijn spiegel moet nog de nodige uurtjes)
Ik vroeg me wel af of het mooier is om ook de multiplex onderdelen te schilderen... (peins)

Bouke, die ‘peins’ heb ik ook nog steeds hoor. En ik ben eigenlijk nog niet helemaal tevreden met de onderste regeling. Je hebt dus kans dat ik t er alsnog afhaal en dan kan ik tegelijk de verfkwast nog ter hand nemen.... weet alleen dan nog niet welke kleur. Donkere beits....toch een kleur.... waar zit jij aan te denken?

beits op blank multiplex, weet niet of dat mooi is op een achtergrond van gebeitst eiken.
Ik heb donker groen als mijn basis kleur voor de 7P, denk dat dat wel mijn keuze wordt.

Bekijk bijlage 382581

Zie dat ik nog wel wat ‘voor’ lig, haha. Succes met de verschansing en verdere bouw. Wat betreft die beits heb je gelijk. Weet ook nog niet of dat t wordt, maar vindt t groen wat ik gebruikt heb daar niet passen.... wel af en toe vorderingen laten zien! Blijft leuk om dat van anderen te zien;)

Back