Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal aankomende periode maar goed nadenken wat ik wil. Het ligt er een beetje aan wat ik er over kan vinden en of er duidelijke tekeningen van zijn. Ik zal er ook niet eerder aan gaan beginnen dan in het najaar. Maar eerst deze maar afmaken uiteraard.Mooi Hans, ga je naar scratch bouw? Kijk dan eens naar het VOC schip "Geunieerde Provintien" (1603) en dan Cor Emke zijn boek zoeken. Bij NVM zijn de tekeningen te koop voor rond de 80 euro.
Er is veel te vinden.Ik zal aankomende periode maar goed nadenken wat ik wil. Het ligt er een beetje aan wat ik er over kan vinden en of er duidelijke tekeningen van zijn. Ik zal er ook niet eerder aan gaan beginnen dan in het najaar. Maar eerst deze maar afmaken uiteraard.
Met een dotje lijm1 schroefje Hans!!!!!! Ik zou dat risico niet nemen met zo een kostbaar schip.
Wel een perfecte plek. ze is echt mooi....
Voor al mijn kinderen wil ik een mooi model bouwen zo trots ben ik op hen. Maar dan moet het wel een model zijn wat ik zelf ook mooi vindt. Ik heb best wat in elkaar geknutseld waarvan ik nu met afgrijzen naar kijkSchitterend! Vraag is; waar ben je nu het meest trots op? Je schip of die mooie kinderen van je?