ik trek me niks aan van kritiek van mensen die me niet persoonlijk kennen.
Tja dat is een groot manco waardoor je aangezien wordt door mensen die een forum dialoog prefereren ipv het aanzien van een forum tirade (fel uitgesproken rede).
Als iemand zonder empathie en met alleen een tunnel visie.
Een door denderende eigengereidheid.
Dat zit bij het poppetje ingebouwd en daar mag de omgeving dank je wel oelewapper, mee dealen.
Nu lees ik ergens dat je blijkbaar zelf vind dat je wel empathisch vermogen hebt, maar dan alleen naar personen toe die je persoonlijk kent.
Maar jonge toch, je zit hier op een openbaar forum te kleppen.
Dan krijg je automatisch een weerwoord met wel of niet een andere mening en als het enigszins kan ook nog een onderbouwende mening.
Als je echt empathie hebt, kun je je daar prima op aanpassen, ook naar onbekende toe.
Je zult alleen ff een reactie daarop qua onderbouwing beter of anders moeten gaan formuleren.
Misschien is het verstandig om een keer chat gpt of zo iets te gebruiken om de te posten tekstje wat beter te stroomlijnen.
Neem mijn voorbeeld, als ik op een technische vraag reageer dan post ik niet echt altijd een compleet onderbouwende reactie.
Omdat er altijd figuren zijn die er lekker op in willen haken met een eigen mening.
Doordat het niet compleet is gepost, heb ik nog altijd munitie over om de aanvullende onderbouwing van wat inhoudelijke tekst te voorzien.
En soms reageer ik ook wel eens helemaal compleet op een tamelijk eenvoudig vraag die technische helemaal niet zo eenvoudig is te tackelen.
De vraagsteller heeft dan zijn antwoord en de reaguurders reageren wel maar weten ook wel dat het hun al boven de pet gaat.
Maar ergens is dit hele forum gewoon zonde van de tijd.
Oei ik ga nu zelf in herhaling vallen, hoop dat een ander daar niet ook nog over gaat vallen.

We zijn het niet vaak met elkaar eens, maar hier wel en toch is het een leuke omgeving om af en toe een berichtje te posten.
En als men dan ook nog gaat zeiken dat ik dingen herhaal dan ga ik nadenken.
Nou nou nu je het daar toch over hebt, gaat dat plassen weer als vanouds, zonder rietje?
En dat andere, in herhaling vallen, dat zit in het poppetje, kun je zelf niets aan doen, mogen wij als forum lezers mee dealen.
De beste reactie daarop is geen reactie.