Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die ene leraar? Of toch die andere? [emoji2957]Grappig de gene die hem gevlogen heeft is de leraar van Wil.
Het groene WdW project heeft zijn 2e maiden gehad in Vught.
Wil zal straks wel commentaar geven denk ik.
Hier wat fotootjes.
Bekijk bijlage 440729
Bekijk bijlage 440731
Bekijk bijlage 440732
Bekijk bijlage 440733
GJ
Het groene WdW project heeft zijn 2e maiden gehad in Vught.
Wil zal straks wel commentaar geven denk ik.
Hier wat fotootjes.
Bekijk bijlage 440729
Bekijk bijlage 440731
Bekijk bijlage 440732
Bekijk bijlage 440733
GJ
Belt ie nou meteen Willemien de Woofer?[emoji1787]
Gefeliciteerd, Wil! Ga je de volgende keer zelf vliegen?
Haha
150? Slechts? Maar prachtig voor nu...
Lijkt mij een toestel om zeer "up tempo" te vliegen.. zo 1 van gas d'erop.
wat ik nu niet echt zag..
maar.. we zijn in blijde verwachting![]()
Hmmm... dan knalt mijn kaos echt als een raket! Op film mee vallen? Behalve de wiebeligheid.
Zender afstellen doe je thuis in alle rust met de kop er bij. En alles in het zendergeheugen opslaan. Toch?
Dan kan het eens tijd worden voor een vluchgie toch?
Ach, maakt het het uit, je ziet er in ieder geval uit als een tevreden mens....[emoji106]Altijd fijn om een beetje anoniem te kunnen blijven.
Een verslagje, deel 1;
Het was me het avondje wel.
Even de uitslagen aanpassen. Als ik aileron rechts gaf, ging rechts omhoog en links omlaag.
Niks aan de hand toch? Nee inderdaad, ware het niet dat bij aileron links, beiden omlaag gingen.
Nieuw model aanmaken, opnieuw binden, schakelaar aan, schakelaar uit, stroom er op er af. Mijn hemel zeg.
Eindelijk de boel werkend.
De vleugel er op. O ja, voor wat materiaal weghalen. De moer lag onderin de cockpit. Nou dat weer.
Verkeerde schroevendraaier meegenomen. De bleek turks.
Zwaartepunt verkeerd. Lood op de neus geplakt.
Op een foto is te zien dat ik even een dipje had.
Op twee andere foto's wordt ik gebeld door mijn Duitse psychiater. Die man wordt nog eens knetter van mij.
Dit doe je toch thuis en in alle rust?
Of heb ik nou zo'n goede leerschool gehad bij de ACK dat ik anders ben?
GJ
Wat denk je zelf ?Die ene leraar? Of toch die andere? [emoji2957]
Ik heb er meerdere voorbij zien komen. Denken is niet mijn sterkste kant. Anders had ik wel op een steen gezeten...[emoji1787].Wat denk je zelf ?
Ik heb er meerdere voorbij zien komen. Denken is niet mijn sterkste kant. Anders had ik wel op een steen gezeten...[emoji1787].Bekijk bijlage 440799
Dan was het die andere[emoji1]Wat hulp. Het was niet jve.