Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik normaliter gewoon Motip Kunststofprimer (is er in heldere en in grijze variant) en dan Motip of DeBeer verf/lak er overheen. Is bij mij nog nooit mislukt.er zit niet anders op en dan eerst een primer aanbrengen, maar welke?
Ik gewoon in de garage. In de open ruimte valt dat reuze mee, en je kunt bij de bouwmarkt voor een paar centen van die hele grote vellen afdekplastic kopen (en die zijn écht flink groot, voldoende om een middenklasse auto volledig mee af te dekken o.i.d.).Maar waar spuiten jullie dat dan? (zonder dat het hele werkplaats onder de verf zit).
De verfhandel bij mij in de buurt die De Beer verkocht (Albert Been in Heerenveen) zit er al een jaar of 7 niet meer, dus exacte productnamen kan ik je niet vertellen, alles wat ik weet was dat het Watergedragen auto-lakken waren, die ik op RAL kleur ter plaatse in spuitbussen kon laten mengen.
Van de autolakken van De Beer die ik gebruikte, weet ik dat het in principe ALTIJD "2K-lakken" zijn: Er zijn gewoon twee verschillende harders. De ene werkt direct, en de ander wordt door lucht geactiveerd. Als ik mijn lakken liet mengen, kwamen de kleuren uit dezelfde potten, en was het verschil welke harder er bij ging. In geval van spuitverf, kreeg ik de "2K lak" in een speciale bus met een verzegelde harderpatroon. Net een handgranaat: Pin er uit trekken, schudden, en binnen een half uur verwerken.Beste en het mooiste werken de 2k lakken.
Ik zie lijnbesturings technieken.gaaf.De verf lijkt redelijk te houden, dus verder gegaan met de aansturing.
Bekijk bijlage 404345
Pull-pull voor het richtingsroer. Altijd al eens willen doen (normaal ontbreekt me de ruimte en überhaupt een richtingsroer)
Bekijk bijlage 404347 Bekijk bijlage 404343
De hoogte roer aansturing. Direct met een servo in het richtingsroer. Eenvoudig los te koppelen om het hoogte roer te demonteren voor transport.