Oke, dan maak ik een cirkelvormige aansluiting aan het beweegbare deel van het kielvlak, met een radius van 20 mm.
En dan het gewicht, want dat moet echt een stuk naar beneden om een beetje lekker te kunnen starten vanaf het gras met die max 11" propeller diameter. En nee, een grotere motor of accu helpt niet (die maken de Ogar alleen maar zwaarder ;-)
Ik heb tot dusver de volgende gewichten:
- Nieuwe vleugels: 1300 gram (incl verbindings pen, servo's en kabels)
- Nieuwe hoogteroer 90 gram
- Nieuw beweegbaar deel richtingsroer 30 gram
- Accu 6S 3000 mAh (voldoende voor een uur vliegen met de nieuwe vleugels) 440 gram
- Ontvanger, hoogte en richting servo, akkuweiche en 1 cel lipo back up accu : 100 gram
- E-motor 300 gram
- Esc, kabels en propellor 100 gram
- Romp en cockpit 1200 gram
Dat is samen: 3.560 gram.
Wat komt er nog bij dat bijna 1000 gram weegt om op die 4500 uit te komen?
Of eigenlijk beter, waar kan nog gewicht vanaf
