Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik sla er zo met de hamer er op en maak een andere hoorpoeh leek groter, nee dan lijkt me 1 extra paaltje ertussen en geen balkje rustiger eerlijk gezegd.
Kijk!! Daar heb ik wat aanHans, tussen de vingerlingen een latje ter dikte van je roerblad lijmen en dit naar beide zijden afschuinen, dat is zo ook bij de Batavia (de Kolderstok versie uiteraard) uitgevoerd.![]()
Klopt Piet! Ik zou er een nachtje over slapen en keek gisteren wat afbeeldingen van de replica Batavia die de walmgaten ook niet heeft.Dit komt nu een beetje laat omdat je roer al afgehangen is, maar de afstand tussen roer en steven is wat groot omdat je roer geen walmgaten heeft waar de roerpennen normaal invallen. Deze zijn wel eenvoudig te maken, halfrond of rechthoekig....
Bekijk bijlage 398045
Nee, ook gewoon neutraalBekijk bijlage 398047 Even een vraag mensen. Waren rolpaard en altijd rood geverfd? Toen ik dit schip kreeg lagen alle rolpaarden los in een doos. Dat is natuurlijk mooi maar hoe krijg ik nu de lopen goed vastgezet?
Bekijk bijlage 398046