De Duyfken van Kolderstok

Zonder het draadje verder te vervuilen met nutteloze weetjes:
Ik speel al enkele jaren airsoft ( een soort paintball, maar dan realistischer). Sinds 3 jaar speel ik dat eigenlijk exclusief in tweede wereldoorlog thema, en sinds een jaar organiseer ik daar ook zelf evenementen voor. Ik heb dus ook meerdere legeruniformen uit die tijd, waaronder Duits. Bij interesse kan ik wel eens een foto sturen, maar zoals gezegd wil ik andermans topic niet vervuilen.

Vrijdag is papadag :) dus ook zo nu en dan tijd om wat te knutselen. Mijn zoontje vindt het vaak wel een tijdje leuk om toe te kijken. De kanons staan inmiddels droog. Nu aan de slag met het stuurmanshuisje.

Image1575013903.911021.jpg

De grote en de kleine bouwmuis ;);) Pas maar op Martin voor je het weet heb je een heel nest en zijn de bouwpakketten niet meer aan te slepen :D:D

Jong geleerd is oud gedaan ;)
Haha - mooie foto.
Maarrehh - bij de dozen die ik naar Amerika stuur gaat er altijd een verklaring bij dat de doos niet geschikt is voor baby's en kleine kinderen, en dat je bij voorkeur 16 jaar of ouder moet zijn.
Is de kleine al 16 jaar?:rolleyes:

Over de Schaarstollen kun je niet zoveel terug vinden, maar dit was wel een euvel.
Waarschijnlijk waren het wel zwaarder uitgevoerde planken, maar lagen ze niet verhoogd.

Back