De Duyfken van Kolderstok

De Duyfken staat een beetje triest uit het raam te staren naar het weer Hans. Afgelopen tijd zijn we op vakantie geweest en na terugkeer eerst te druk geweest, daarna nog een weekje flink ziek. Daarnaast verwachtend we deze zomer een kleintje. Erg leuk, maar de admiraal is regelmatig moe, waardoor ik in huis ook wat meer te doen heb. Ik hoop dat ik het weekend weer wat tijd heb om te knutselen. ;)

[QUOTE="Building Mouse, post: 3943373, member: 62191"Daarnaast verwachtend we deze zomer een kleintje. ;)[/QUOTE]

Nou Martin dat is leuk nieuws, voor jou en je admiraal alvast gefeliciteerd.

De Duyfken staat een beetje triest uit het raam te staren naar het weer Hans. Afgelopen tijd zijn we op vakantie geweest en na terugkeer eerst te druk geweest, daarna nog een weekje flink ziek. Daarnaast verwachtend we deze zomer een kleintje. Erg leuk, maar de admiraal is regelmatig moe, waardoor ik in huis ook wat meer te doen heb. Ik hoop dat ik het weekend weer wat tijd heb om te knutselen. ;)
Mooi man... welkom aan boord straks jullie kleintje.

De matrozen moeten alleen de talies nog even netjes oprollen :)
15528543718701700241235.jpg

Draaduiteinde even aantippen met secondelijm, puntje schuin afknippen/snijden en dan proberen.

@jotjot Hier ook 73 en ik bibber wel een beetje. Ik gebruik een zgn. draaddoorhaler, te koop voor een paar euro per 3 st. bij een naaigerei-winkel, op de markt en zelfs bij AH

Back