De Duyfken van Kolderstok

Tot zover is dit rookie gekomen. Waarschijnlijk heb ik na de twee laatste planken op het breedste gedeelte een 2 mm ruimte over , hebbern jullie suggesties??
Laatste twee planken over de lengte wat smaller maken zodat je er uiteindelijk drie in kwijt kan lijkt me de meest mooie oplossing.

Om de stilte te doorbreken een overzichtsfoto. Wie ziet wat er is gedaan sinds de laatste post?
1548710398099940385732.jpg

ja het is best zwaar werk om een voledig kanon 2 dekken omhoog te sleuren zonder dat je een kraan hebt ( die dingen wegen enorm zwaar ) :rofl:

War dacht je van je schip ondersteboven houden! Dat is nog zwaarder zonder takel:p

Dit is mijn stand van zaken, het was een hele ervaring .Maar ik ga het hoe langer hoe leuker vinden.

Bijlagen

• 20190129_125125.jpg
    20190129_125125.jpg
    251,4 KB · Weergaven: 296
@ Bouwmuis, en @ Jot 2x , ziet er mooi uit jongens :rofl::rofl:

@Hans terug naar het spelletje met de kogeltjes, even weer wat ervaring mee opdoen, haal je hem er volgende keer zo weer uit.:rolleyes::rolleyes:

Jawel,ik zal beslistproberen regelmatig verslag doen van mijn vorderingen en moeilijkheden die ik tegenkom, het blijft toch mn eerste project.
Wat Hans bedoeld is dat je een eigen verslag gaat starten aangezien je nu de berichten plaatst in het verslag van building Mouse. Dit is voor de lezer wat onduidelijk welk schip we nu bekijken. Zo blijft dit verslag van Building Mouse. Succes:)

Wat Hans bedoeld is dat je een eigen verslag gaat starten aangezien je nu de berichten plaatst in het verslag van building Mouse. Dit is voor de lezer wat onduidelijk welk schip we nu bekijken. Zo blijft dit verslag van Building Mouse. Succes:)
ok, dat was me onbekend. Sorry voor de verwarring. Zal het anders proberen.

Iedereen is welkom om mee te praten in mijn verslag, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar als je regelmatig een update wilt plaatsen van je bouw is het inderdaad een goed idee om een eigen verslag te beginnen. Ik zou je verslag in ieder geval met interesse volgen. ;)

Back