Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoor het wel als je wat tekort mocht komen.![]()
Ja, is dezelfde maat.In dit geval kan ik ook gewoon wat noten gebruiken, daar ben ik zuinig mee geweest.![]()
goeden middag, ik ben Jan en nieuw hier en lees met grote aandacht de verslagen. Ben ook aan de Duyfke begonnen mijn eerste kiellegging. Over de scharniertjes .Ik heb een koperen paperclip platgeslagen en die als heng gebruikt. Voor het scharnier heb ik een koperen electriciteitskabel geplet.Ik ben nog steeds met de spiegel aan het prutsen. Ik denk erover de scharnieren van een koperen nietje te maken, iemand daar ervaring mee?
Bekijk bijlage 298677
goeden middag, ik ben Jan en nieuw hier en lees met grote aandacht de verslagen. Ben ook aan de Duyfke begonnen mijn eerste kiellegging. Over de scharniertjes .Ik heb een koperen paperclip platgeslagen en die als heng gebruikt. Voor het scharnier heb ik een koperen electriciteitskabel geplet.
Dank voor het welkom, verslag , dat denk ik niet, ik heb vooral vragen. Ben aan de beplanking begonnen daar ben ik wel even zoet mee.Welkom Jan. Het wordt druk hier met Duyfkenbouwers.Ga je ook een verslag beginnen? Jouw methode klinkt ook goed!
ik heb vooral vragen.
Ik wens jou het zelfde! De latten nat vast zetten is géén goed plan, daar er na droging wat krimp optreed. Je kan de latten wel nat maken voor het buigen, maar pas vast lijmen als ze volledig droog zijn.Dank voor de plezierige reacties, en voor allen de beste wensen voor 2019. Ik heb nu drie planken gemonteerd en merk dat de buiging voor in de boeg en de draaiing van de plank daar moeilijk is, zou ik de plank nat moeten vastzetten.??
Dank voor de plezierige reacties, en voor allen de beste wensen voor 2019. Ik heb nu drie planken gemonteerd en merk dat de buiging voor in de boeg en de draaiing van de plank daar moeilijk is, zou ik de plank nat moeten vastzetten.??