Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met de wetenschap dat het schuurtje in Hell zeker een factor 8 groter is dan wat op de afbeelding is te zien.
Is 70% bende een grote bende.
Okay zaterdag 24 april MBFBMCPBBQ in Yurt city, tent, laro, kan allemaal, kids zijn er ook.....
Oh dat ken ik. dan verschillen we eigenlijk niet zo heel veel van opgeruimdheid en het terug vinden van spulletjes.Dus die opruim actie zet weinig zoden aan de dijk (behalve dat je van alles terug vind).
Is de lokale bromsnor al op een dwaalspoor gezet, of aangedragen voor een activiteit elders?
Het huidig kwakkelende beleid voor de minder zwak ziek en misselijke wordt nog steeds weinig ruimte geboden.
Is dat met of zonder tentstokken?Die Skoda heeft niet eens Nato koppeling, het is zelfs geen optie.
Ik heb even geoefend met voorzichtig roeren, dat rode spul zijn stukjes tomaat, dat je het maar even weet.Het eigeel en eiwit behoor je voorzichtig te roeren. Absoluut geen willekeurige/chaotische mix.
De eieren met spek vind plaats op dag 2e van de happening.Blijf dan maar.........
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar een moderne krant (digitaal) ligt best wel zwaar op de maag.Beter eet je een krant op .
Ben je helemaal van lotje getikt? Thuis krijgen ze geen 5 gangen ontbijt, dus hier ook niet.Ik mis peper en zout, een paar flinke plakken bacon en een bakje witte bonen in tomatensaus.
....
Ben ik voornemens ....
Zou je dit ook in Jip en Janneke taal willen schrijven, voor sommige Berg meelezers is het onnavolgbaar gebrabbel.teveel afwijking in de symbiose