Levert zo'n snor nog een paar extra tienden op? Betere aërodynamica? Meer downforce waardoor je harder door de bochten kan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Whahaaa ik dacht ook al die spoilers werken niet, zo jaren kruik.Levert zo'n snor nog een paar extra tienden op? Betere aërodynamica? Meer downforce waardoor je harder door de bochten kan?
Zal wel net zo ongeveer werken als die sharkskin folie voor schepen...Betere aërodynamica?
Nee, maar toen we in de jaren '70 op zomeravonden met ons schaatsclubje de fietstrainingen langs de oevers van het IJsselmeer deden, kwam de snor goed van pas.Levert zo'n snor nog een paar extra tienden op? Betere aërodynamica? Meer downforce waardoor je harder door de bochten kan?
Terwijl de rest de hele tijd bezig was mugjes uit te spugen stelde ik al vlot, in aerodynamische houding op de fiets, de voordelen van mijn zelfgekweekte luchtfilter vast.
Thuisgekomen, onder de douche even het filter schoonmaken en allles was weer klaar voor gebruik.
Nou, 'altijd nog wat voor onderweg' is een gevleugelde uitspraak uit die tijd, maar laat me je uit de droom helpen: Zo'n snor moet je gewoon netjes en schoon houden anders is het voor niemand (incluis jezelf) uit te houden.Je kon er ook je koek en zopie in kwijt en een lekker flesje beerenburg uit de plaatselijke Berg slijterij! Dat zat wel snor. Misschien neem ik er ook een.
Als je niet al ligt, dan ben je wel bezig onderuit te gaan. Ik raad het niemand aan...
Nee, niet te vroeg conclusies trekken.Oh, dus je hebt het wél geprobeerd????
Achter welke boom zitten die nimfen nu en je snijdt toch alleen in de opvaart bochtjes af?
Er moeten toch ook daar ergens geitenruggen liggen? Was je waarschijnlijk al voorbij.
Wil je eens ff als de sodemieter met deze lege bak schroot verkassen naar het schipperscafé, daar kunnen ze nog wel voluk gebruiken uit de bootjesvaarderij.Wanneer ik deze bocht met een leeg schip niet 'af snijdt' dan eindig ik ergens ter hoogte van tafel 4 in de Wok. Mocht ik de slijterij voor die tijd nog niet van z'n fundatie geramd hebben.
Afsnijden? Geldt ook hier, dat je de blokjes niet mag aanraken?Achter welke boom zitten die nimfen nu en je snijdt toch alleen in de opvaart bochtjes af?
Hij is wel lekker duidelijk, hè....Wil je eens ff als de sodemieter met deze lege bak schroot verkassen naar het schipperscafé, daar kunnen ze nog wel voluk gebruiken uit de bootjesvaarderij.
Wil je eens ff als de sodemieter met deze lege bak schroot verkassen naar het schipperscafé, daar kunnen ze nog wel voluk gebruiken uit de bootjesvaarderij.
Het vaart maar op en neer al die golfslag, nog even en we hebben aan de voet van de Berg geen strand meer.
Denkers hebben we hier al genoeg op de berg, daar komt nooit enig resultaat uit.nadenken!
Denkers hebben we hier al genoeg op de berg, daar komt nooit enig resultaat uit.
En over lief vragen, het was een uiterst vriendelijke vraag.
Zij het wat kort door de bocht, maar zeg nu zelf, wie begon als eerste met een stukje van de bocht af te snijden, nou nou nou nou.......