Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uit de oude doos:
"pussy" "doos"....
Jullie zijn weer lekker bezig.
Testosteronniveau is weer hoog.
Volle maan vannacht?
Of komen jullie iets tekort?
Hij is nu bij de Pruisen in het water, als tie het daar te gek maakt weten ze er wel raad mee.Het wordt er allemaal niet veiliger op, zo op het water...
Wie kan mij even helpen met de voorrangsregels? Wie heeft er nou voorrang?
Ik in ieder geval niet.
Of ik me verveel vragen jullie je af..
Dat hebben ze in Japan geprobeerd, maar het is zelfs heden ten dage nog niet mogelijk om ALLE voorkomende omstandigheden en combinaties van omstandigheden weg te kompjoeteren… Daarnaast bleken de bootjes ook ERG duur uit te vallen vanwege alle dubbele systemen, alle actuators en dergelijke, en technisch afschuwelijk gecompliceerd.Best bijzonder dat de bootjes nog niet volledig autonoom hun lading ophalen en afleveren.
Och... die stuurclown is grotendeels overbodig... Bij ons raakt niemand dat stuurpookje meer aan tegenwoordig, hooguit om te kijken of het allemaal nog werkt... Maar die pipo beneden, die er voor zorgt dat die herriemaker beneden blijft herriemaken…. Je kunt prima zonder maar dan wordt varen wel heel duur vanwege al die servicemonteurs, sleepboten, vertragingen en andere droefenis...Ik heb een goed idee: je zet iemand aan het roer die weet hoe hij het schip moet besturen en brengt hem zo van A naar B. Geen dure computers en ontwikkelingskosten. Goed idee?
Meen je dit nu echt? Ben je echt zo dom, wat doe je daar in de stuurhut?Wie kan mij even helpen met de voorrangsregels? Wie heeft er nou voorrang?
Oh dat stickje met de 2 eindschakelaars, dan gaat er bij jou toch in de kerker een lampje branden voor links (bakboord) of rechts (stuurboord)?Och... die stuurclown is grotendeels overbodig... Bij ons raakt niemand dat stuurpookje meer aan tegenwoordig, hooguit om te kijken of het allemaal nog werkt...
Nee... niet dat stickje.... Zo'n stickje hebben we helemaal niet, en daar gaan ook geen lampjes "stuurboord" of "bakboord" branden in mijn voortstuwingssalon.... want die hebben we ook niet...Oh dat stickje met de 2 eindschakelaars, dan gaat er bij jou toch in de kerker een lampje branden voor links (bakboord) of rechts (stuurboord)?
Wat een open deur......De schaatsers hebben natuurlijk voorrang...