De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
"pussy" "doos"....
Jullie zijn weer lekker bezig.
Testosteronniveau is weer hoog.
Volle maan vannacht?
Of komen jullie iets tekort?

Dit is weer zo'n typische Donald Trump schijnbeweging! Niemand van ons zocht achter doos wat jij nu doet. En dan doen alsof wij hetzelfde bedoelden als hoe jij het opvat? Hoe lang gaat het nog duren voordat we bij jou het ene na het andere schandaal boven water gaan krijgen? #maketheBerggreatagain

Uit de oude doos:

IMG_20191005_094259.jpg

Nog zo'n 640x en dan zijn we weer in Hanau :hammer:

Ja, allemaal leuk en wel, maar als hij daar in Pruisenland iets overboord fl*kkert, komt dat vroeg of laat hier langs, gedoogbeleid of niet.

Best bijzonder dat de bootjes nog niet volledig autonoom hun lading ophalen en afleveren.
Dat hebben ze in Japan geprobeerd, maar het is zelfs heden ten dage nog niet mogelijk om ALLE voorkomende omstandigheden en combinaties van omstandigheden weg te kompjoeteren… Daarnaast bleken de bootjes ook ERG duur uit te vallen vanwege alle dubbele systemen, alle actuators en dergelijke, en technisch afschuwelijk gecompliceerd.
Met name eventuele technische mankementen leverden erg veel ellende op, en de "logische oplossing" daar voor, om dan één mannetje mee te laten varen die die technische mankementen op te lossen, had als nadeel dat die mannetjes te vaak knettergek werden en zichzelf van kant maakten.
Zelfs een Japanner kan niet zonder sociale interactie, blijkbaar....

Ik heb een goed idee: je zet iemand aan het roer die weet hoe hij het schip moet besturen en brengt hem zo van A naar B. Geen dure computers en ontwikkelingskosten. Goed idee?

Ik heb een goed idee: je zet iemand aan het roer die weet hoe hij het schip moet besturen en brengt hem zo van A naar B. Geen dure computers en ontwikkelingskosten. Goed idee?
Och... die stuurclown is grotendeels overbodig... Bij ons raakt niemand dat stuurpookje meer aan tegenwoordig, hooguit om te kijken of het allemaal nog werkt... Maar die pipo beneden, die er voor zorgt dat die herriemaker beneden blijft herriemaken…. Je kunt prima zonder maar dan wordt varen wel heel duur vanwege al die servicemonteurs, sleepboten, vertragingen en andere droefenis...

Wie kan mij even helpen met de voorrangsregels? Wie heeft er nou voorrang?
Meen je dit nu echt? Ben je echt zo dom, wat doe je daar in de stuurhut?
De schaatsers hebben natuurlijk voorrang, je vaart nl op een tanker, geen ijsbreker.
Och... die stuurclown is grotendeels overbodig... Bij ons raakt niemand dat stuurpookje meer aan tegenwoordig, hooguit om te kijken of het allemaal nog werkt...
Oh dat stickje met de 2 eindschakelaars, dan gaat er bij jou toch in de kerker een lampje branden voor links (bakboord) of rechts (stuurboord)?

Elektrisch varen? Soort Teslatub... brushlusje beneden... stuk minder herrie...

Oh dat stickje met de 2 eindschakelaars, dan gaat er bij jou toch in de kerker een lampje branden voor links (bakboord) of rechts (stuurboord)?
Nee... niet dat stickje.... Zo'n stickje hebben we helemaal niet, en daar gaan ook geen lampjes "stuurboord" of "bakboord" branden in mijn voortstuwingssalon.... want die hebben we ook niet...
Boven hebben ze die wel, want om een of andere reden willen ze daar graag kunnen zien welke kant dat roer uit gaat (raar? ze sturen toch zélluf? of tenminste, dat beweren ze). Ik heb dat nooit zo begrepen, want uitgerekend daarboven zou je verwachten dat ze zich minstens half en half bewust zouden zijn welke kant ze op gaan, en welke kant ze graag op hadden willen gaan, en of die twee een klein beetje met elkaar overeenkomen of niet...
Blijkbaar hebben ze daar zelf niet al te veel vertrouwen in, vandaar die lampjes....

De schaatsers hebben natuurlijk voorrang...
Wat een open deur......:rofl:
Op de 111,11 m baan neem ik gewoon voorrang, bij het uitkomen van de bocht draai ik lekker binnendoor.
Zo'n schip ben ik in de hal nog nooit tegengekomen, maar mijn 8m25 draairadius haalt 'ie never nooit niet....:koud:
Bij vriezend weer weten jullie dus waar ik te vinden ben: naast het winterdorre Bluegrass, op de bevroren vijver....
Even relativerend:
Er zijn inmiddels al weer drie nieuwe generaties opgegroeid, maar daar zijn dan ook een aantal wereldkampioenen uit voortgekomen.
Die zouden mij nu buitenom inhalen :eek: alsof ik stilsta. :bye:
Zuiver gemeten klopt dat natuurlijk niet, maar of je het verschil ziet.....:D
Credit where credit's due....
109242-97df66de1bd2253081e6c5e544e9d4d2.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back