De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal er maar achter zitten met je Gopro, om te filmen.
Lekker hoor die vislucht.
hell-no-smiley-emoticon.gif

Laatst bewerkt:
Het is maar goed dat er geen reuk op het forum is.
Voor je het weet zit er een wasknijper op de neus.
Hier is het een tikkeltje uitgeschoten, zal wel zijn/haar neus niet hebben kunnen vinden.
images.jpg

Laatst bewerkt:
Een rolletje Duct Tape helpt ook.

wpid-kaseykazeeap_450x410.jpg

Je ziet zo iets ook hier wel eens op het forum.
Niet leuk natuurlijk, maar als het helpt; waarom niet.

Hopelijk draait de wind nog, BB heeft inderdaad een behoorlijke vislucht. Maar even de neus boven de borrel houden, uiteraard een slok nemen en bijvullen. Wel stilletjes bij de buren en het is nog wel het begin van het weekend.

Even in de BergBiep gedoken, kijk eens wat ik vond....
Goed bezig, er zijn meer boekjes in de biep met een zelfde strekking.
Deze staat, waarschijnlijk onbedacht in het digitale publieke domein 194 pagina's aan leesvoer, zo te sponsen. (sponsen is de Nederlandse vertaling van het Engelstalige downloaden).

vinketering.jpg

Kijk nog meer studie materiaal, zouden de Berg Universiteit kunnen oprichten. College BBQ, college afplassen, college verwensingen etc etc en vooral veel praktijk uren. En natuurlijk een studenten vereniging met bijbehorende drank hok. Studentes ook welkom, maar dat zal wel weer niet lukken. Moet zeggen dat er best wel vooruitgang in de Berg zit, en die geiten heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.

en die geiten heb ik ook al een tijdje niet meer gezien.
Vind je het gek, een onverlaat heeft het hek open laten staan.
De geiten zijn naar de buren getippeld.
Dat je ze dan nog niet ziet rond scharrelen, dat kan kloppen, ze staan bij de buren in de boom.

258unvb.jpg

Neem ik de geiten niet kwalijk, je weet niet wat daar rond loopt, maar goed al het gemekker is daar en dus niet hier, prima! Nu wel ff het hek sluiten, zal ik wel doen. Zijn we HH ook al kwijt aan het theekransje?

Ppp
uff... dat soort "peptalk" wil ik je ook wel bijbrengen hoor.
Kost je enkel een fatsoenlijke borrel.

Nueee hoeft niet, red me prima zonder. Behalve naar vis stinkt het ook naar smerige kaas hiernaast. Misschien kun jij met de buurman een woordje wisselen, heeft ze niet op een rijtje, daarvoor ook niet maar dat terzijde.

Een woordje wisselen met de buurman?
Graag zelfs! Ik sta open voor elke dialoog.
Echter; ondanks dat ik veel heb te geven zal er weinig terug te verwachten zijn.
Dus van "wisselen" zal weinig sprake zijn.

Dat heb je (soms) nu eenmaal met "charismatische super leiders" als King Jan Oen.
Overtuigd van het eigen gelijk(/voordeel), bestaat er natuurlijk geen enkele ruimte voor opbouwende kritiek.

Uiteraard zullen we de optie tot een dialoog openhouden.
King Jan Oen kiest er voorlopig zelf voor om zich in een isolement te plaatsen.
Een tactiek die we zullen moeten respecteren.

Even een waarschuwing opgehangen bij het hek naar de BB, heb het een beetje breed verwoord, je weet maar nooit...

image.jpeg

Ik vind die van die rolstoel op de trap wel een beetje over de top.
Dat gaat een treedje te ver, zeg maar.

En die beer.
Waar is die nu weer voor?
Omdat iedereen hier overal beren ziet?
Als je ze ziet hoef je er toch niet voor te waarschuwen?

Voor kwallen hoef je niet te waarschuwen.
Als je last heb van kwallen moet je er gewoon even over plassen.
Als we ergens goed in zijn, hier....

Een gewaarschuwd mens telt voor twee, zojuist het aantal Bergbewoners verdubbeld.
Zou jij je niet bezig moeten houden met de verdere invulling van het Hertogdom? Als minister van BinnenBergse zie ik nog niet veel gebeuren wel? Straks gaat die mopperkont van hiernaast nog gelijk krijgen en da ganiegebeurennie! Dus vooruit aan het werk!

Ja, hallo!

Terwijl jij je onderaan het vat ligt te laven, ben ik bezig met het uitstippelen van het plan zoals jij het dagelijks voor ogen hebt.(althans tot noon)
Daarna wordt de "visie" veelal wat troebeler.

Voor jou ook wat werk; jij beloofde instabiliteit.
Dus een beetje spektakel graag! (voor het plebs natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Dat heb je ervan, als je van een berg een eiland maakt...
Ieder voor zich, en geen voor allen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back