De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw op de Berg, ook wegens gebrek aan voorraad, maar dat terzijde.

image.jpeg

De kleur blauw is bewust.......!

Goed bezig.
Wel lekker rustig nu.
Zo zie ja maar weer wie hier de onruststoker was.

Daarom is het dan niet verstandig om op de andere berg een slot te zetten?
Er wordt al om gevraagd, kan tie er zelf ook niet meer vanaf. Hebben wij hier rust en bier.

Nha nee kunnen wij ook niet meer op de andere berg om op ouderen bezoek te gaan.

Ik geloof dat snotkoker een bestuursfunctie wou hebben, ik zie een win, win situatie.
Een soort uithuilBerg anex visvijver. Ben benieuwd of we nog horen hoe zijn vis trip is afgelopen? Slotje wil hij niet tja.

Wellicht dat we dat gedeelte kunnen aanbieden als all inclusive vakantie oord, wat dan all is behalve thee weet ik zo niet, maar levert misschien nog wat op.

Het zou wel leuk zijn als Jan er een Bed & Breakfast gaat beginnen.
Vooraf gegaan door een MBFABbBBQ natuurlijk.
Zitten we tenminste zelf eens niet met de rommel.

Kunnen we niet iets nuttigs doen met de Fennek?
Leuk dat ie op frituurvet loopt (volgens het instructieboekje), maar wat kun je tegenwoordig nog geloven van die fabrikanten?
Ik zal eens een jerrycan achterlaten op de Ermelose heide (beetje diesel er boven op voor de wantrouwige soldaat) en dan gaan we het zien hoe ver die komt.
Maar goed, dan hebben we er nog steeds niets aan.

Als we MP nu eens vragen de bovenzijde er af te zagen (snijden. branden, knabbelen, bijten...), dan kunnen we er wellicht een mobiele cabrio-BBQ van maken.
Handig als de buurman graag wil dat we komen BBQen.
Aan de achterzijde zit toch zo'n klein deurtje?
Die kan mooi gebruikt worden als deur van de koelkast.
Behalve de BBQ, zullen we ook wel ons eigen vlees mee moeten brengen.
En de drank niet te vergeten.

Onze ijzervreter is niet vertrokken naar tropisch bestemming om bikini's te bewaken maar zit gewoon in het café, logisch en voorspelbaar.

Goed idee opzich van die fennek ombouwen maar kunnen we ze niet beter verkopen, de achterstallige bonnetjes bende slaat nog wel wat gaten in de begroting links en rechts. Andere optie is ombouwen tot rijdende glasbak, her en der langs het hek liggen stapels peuken en heel veel lege flessen.
Mooi projectje voor MP.

Is Jan al terug van zijn hengel tripje? Of is hij langs de eerste hulp om een paar haakjes uit zijn willekeurig lichaamsdeel te laten verwijderen.

In iedergeval borrel tijd!

Duke's Cave is OPEN!

Ik zou beginnen met de hele boedel failliet te verklaren en jezelf als curator aan te stellen.
Dan begin je met het bepalen van het honorarium wat je nodig hebt per uur en je declareert net zoveel uren dat deze nog net kunnen worden betaald uit de verkoop van (al of niet) roerende goederen (overtallige Fenneks bijvoorbeeld).
Wat er dan nog overschiet (wat natuurlijk nihil is) kan dan worden gebruikt om de leverancier schadeloos te stellen.
En daarna is de lei weer schoon.

Is een idee, wel een boel werk allemaal en je weet ook niet hoeveel lijken er uit de kast komen en of die gestorven zijn aan de thee.

Veel werk...? Veel werk...? Veel werk...?

IMG_5225.jpg

Ja als Hertog ga je het wel wat drukker krijgen dan dit.

'T schijnt dat Jan het meeste werk aan zijn zoon wilde overdragen.
Je zou dat jong eens kunnen polsen, hoewel de jeugd meestal nog werkschuwer is dan de oudere generatie.
Wellicht nog een leuke Duchesse voor hem in de aanbieding?

Hé, ho, stop, halt, plaats rust, een Duchesse, weliswaar duur in gebruik, mag hier ook wel komen hoor. Dat genetisch bevlekte exemplaar van Jan, gaat voor het zingen de kerk uit zeg maar.... bindingsangst oid.

Dat op de palen liggen is een trend aan het worden.... Ik zie niet echt het nut van in maar ieder zijn ding.

image.jpeg

Om in de begroting van de Berg een gat te slaan gaat wat ver maar de vraag is eigenlijk anders, hoe kun je een begroting hebben als er toch niks betaald wordt? Heb je geen tekort en geen overschot, in ieder geval niet op de Berg.

Om in de begroting van de Berg een gat te slaan gaat wat ver maar de vraag is eigenlijk anders, hoe kun je een begroting hebben als er toch niks betaald wordt? Heb je geen tekort en geen overschot, in ieder geval niet op de Berg.
Als er niet betaald wordt, al dan niet via bonnetjes en men doet een greep naar de flessen dan onstaat er een tekort, een DRANK tekort! en dat is ernstig, heel ernstig!
Ik begroot niks, ik schenk in!

Stel je voor dat je op de palen ligt, je wordt wakker (vast nog niet nuchter) en denkt;
Ik zal eens even gaan zitten.

Nee dan begint de dag lekker!

Dracula.jpg

Hé getvrrrr wat visueel weer. Vlad de Impaler had daar een hobby in, niet iets voor onze Berg en Halloween hebben we net gehad. Dat we donkere kelders hebben onder de wok-inn betekend nog niet dat we zover moeten afglijden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back