De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat heb je ervan, als je van een berg een eiland maakt...
Ieder voor zich, en geen voor allen...
Dat is volkomen juist, wil je het nog erger moet je bij de buren zijn.

Maar een vaarwatertje kunnen we best gebruiken, en een goed lopende strandtent zou ook best kunnen.
Dus leef je uit, ga graven, ergens is er ook nog een baggeraar, misschien dat die kan helpen met zijn emmers vol gaten.
Als jullie klaar zijn dan hoor ik het wel weer. En nee er komt geen naaktstrand!

Ja, hallo!

Terwijl jij je onderaan het vat ligt te laven, ben ik bezig met het uitstippelen van het plan zoals jij het dagelijks voor ogen hebt.(althans tot noon)
Daarna wordt de "visie" veelal wat troebeler.

Voor jou ook wat werk; jij beloofde instabiliteit.
Dus een beetje spektakel graag! (voor het plebs natuurlijk)

Hé beetje uitgestippeld? Ben jouw werk aan het doen, zo kom ik aan instabiliteit niet toe.
Doe ook eens wat meer dan ergens willekeurig wat zitten stippelen, zit niemand op te wachten.
En ja er is geen visie en ook geen plan, niet nodig ook. Is er dan ooit een visie geweest die niet troebel was dan?

Kan MP niet een fennek omleutelen tot een leuk vaartuig bij de strandtent? Asbak mag eruit, te onderhouds gevoelig.
Misschien een pier bouwen zodat er palen zijn om op/naast/achter/voor/onder te liggen?

Wie gaat de strand BBQ organiseren eigenlijk?

Wie gaat de strand BBQ organiseren eigenlijk?
Onlangs las ik ergens dat een ouder iemand die ff wieberen is op een ander bergje.
Graag een gesprekje wil hebben achter de coulissen.
Over het reilen en zijlen van het één en ander.

Achter de coulissen ben ik nooit zo'n voorstander van, maar achter een bordje waar een gerechtje op ligt uit zijn favoriete restaurantje, dat dan weer wel.

Ik ben alleen bang, als tie dat moet gaan organiseren dat er niks van terecht gaat komen.
Hij laat nu al de laarsje in de vis liggen.

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat MP wel of niet kan.
Fennek asbakjes legen, veel meer mocht hij nooit.

Maar ik weet wel zeker dat hij veel meer in zijn mars heeft dan wat hem tot nu toe werd geboden. MP is een techneut pure sang, met ook nog eens een uiterst positief kritische maatschappelijke blik. Hij heeft eerder nooit de waardering gekregen die hij wel heeft verdiend.

Achter de coulissen beginnen we niet aan, we hebben geen diplomatieke betrekkingen met de BB, zelfs niet officieel erkent dat het er is. Je kunt je melden bij de minister van Binnen en BuitenBergse zaken met je idee, maar die is aan het stippelen, god mag weten waar, maar bij de BB in ieder geval niet, ten strengste verboden.

Eerlijk gezegd weet ik niet precies wat MP wel of niet kan.
Fennek asbakjes legen, veel meer mocht hij nooit.

Maar ik weet wel zeker dat hij veel meer in zijn mars heeft dan wat hem tot nu toe werd geboden. MP is een techneut pure sang, met ook nog eens een uiterst positief kritische maatschappelijke blik. Hij heeft eerder nooit de waardering gekregen die hij wel heeft verdiend.

Mmmm wat heb jij nodig van MP? Corruptie is gemeengoed op de Berg, maar moet het zo openlijk? En zo visueel met al die veren waar het oxideert?

Eerst maar zien wat MP kan, dan kijken we verder.

Detail: Het is bB. Geen BB.
Ik heb enkel hoge verwachtingen van waartoe MP allemaal instaat is.
Niet zonder reden; ik heb zijn "schuurtje" eens mogen aanschouwen, en ik moet zeggen dat ik destijds onder de indruk was van zijn materieel en kennis.

Ik ga ff bij de buren over het hek een teiltje zoeken......

.... en veeg je snoet, je kwijl is nog erger dan Deesel voor een dichte deur.

Als je teiltje nodig hebt moet je het maar zeggen.
Regel ik, geen probleem.

Het overige is abject en onnodig infaam.

Het overige is abject en onnodig infaam.

Nee, volkomen terecht, jij wilde instabiliteit, kan je het krijgen ook!

Dus hou het bakkie maar onder je eigen smoelwerk en vertel wat je perse wilt van MP, dat geslijm is niet normaal, er is hier wel meer niet normaal, maar dat terzijde.

Deze dames komen solliciteren volgende week voor de openstaande vacatures, verwacht er veel van, zal een paar dagen kosten maar dat heb ik er wel voor over.

leadsuckerpunch.jpg

Ik zorg er voor dat de goegemeenschap niet inslaap sukkelt
En ja; dan moet je zo af en toe eens wat schudden.
'ts dirty job, but some one got to do it.

Gatvrr de gatvrr waarom nu weer zo visueel omschreven? Dat je om vast een logisch reden verbannen bent tot de bank hoeven wij toch niet te weten, brrrrr

Hé ouwe rukker, in de coulissen of achterkamertjes wat overleggen is iets anders dan met een megafoon door de catacomben brullen, beetje faroufakis achtigte praktijken.

Goed belangrijke zaken:

Harm, hoe staat het met de aanleg van het strand? Ben wel toe aan een weekendje relax op een rustige plek. Mooie blauwe zee, blauwe lucht, bootjes aan de horizon, windmolentje, fris windje (nee niet jij). Als je het een beetje netjes doet kunnen we overwegen je uitbater te maken van de strandtent, zou wel goed uitziend personeel aannemen maar dat terzijde.

De naam hebben we al "baggertent"

Ohh en geen hekjes op het strand, wel een pier van paaltjes, schijnt in trek te zijn. En wat je vindt op het strand is van jouw.

aa8_1avmr96-1avmr9d.jpg

Kom je dit tegen... iemand z`n haakje niet uit de bek durven halen?
Wel mooi voor aan het plafond in de baggertent!
.

Strak plan! Nu we toch bezig zijn, nog enige ambitie om wat te doen op de Berg? Huisarchitect of zo? Interieurverzorger?

Strak plan! Nu we toch bezig zijn, nog enige ambitie om wat te doen op de Berg? Huisarchitect of zo? Interieurverzorger?
Wat had je gedacht om eerst de rommel op te ruimen.
te beginnen met dit beest.
Als tie nog langer op het strand blijft liggen, gebeurt er dit.
Dus hup ff in de benen en opruimen die vangst.
En nee dat ga ik niet doen, het is jou vangst en dan ruim je het ook maar zelf op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back