De allereerste Dji inspire 1 in nederland!

Hallo,

Ik ben sinds gister ook de trotse eigenaar van een dji inspire 1.
Helaas nog niet kunnen vliegen vanwege de nieuwe update die ik niet geinstalleerd krijg op de inspire. Ik doe alles volgens de regels, maar blijf een eentonige beep te horen. Op de sd kaart staat dan: failed, reboot the aircraft and try to upgrade the firmware again. Ondertussen al tig keer geprobeerd maar geen succes. Wel de remote is geupgrade. Ik krijg ook geen beeld te zien op me telefoon. Wie kan me aub helpen?

Ron, heb je hier een update voor ? Ik heb hetzelfde probleem en ben benieuwd hoe je dit hebt opgelost.

Heb je tijdens de update de Remote wel uit staan?

Dat is er veranderd t.a.v. de vorige versie, waarvan er een uitleg is door Drone-land op video.

Tjardi

Yes, Tx uit. Nieuw sd kaartje geformateerd (FAT32). De bin-file in de root, opstarten. Zelfde verhaal. Gimbal Initialiseert ok, continu beep na 20 sec. Gimbal eraf en erop en opnieuw. Zelfde probleem. Ook na een half uur wachten, blijft de continu beep.

Sjaak, met de originele sd en een nieuwe andere geprobeerd. Geen verschil. Ik kreeg in de MISC log file dit te zien : 'device not detected' .. vreemd.

03225e286b4bf713ea6a0cb82d7f3995.jpg

Iemand de nieuwe props / locks al getest? Klopt het trouwens dat je deze gratis toegezonden hoort te krijgen?

Iemand al betere nd filters gevonden?

@blik: is jullie inspire 1 al gecertificeerd/goedgekeurd voor commercieel gebruik? Hoe gaat dat in ze werk (linkje misschien)? Of veranderd dat straks met de nieuwe wetgeving die eraan komt?

Laatst bewerkt:
Kijk even op de Duitse Site omtrent ND Filters. "Kopterforum"
Daar staat e.e.a.

Maar niemand heeft het "nieuwe spul" al in z'n handen gehad.
Alles is nog "onderweg". Maar 't lijkt hoopvol.

*
Kreeg m'n nieuwe props toegestuurd door 2 Brothers.
Heb ze nog niet geprobeerd.

Tjardi

Jep
Heb gisteren de nieuwe props getest
Was eerst nog wel voorzichtig maar nu. Het monteren en demonteren gaat veel gemakkelijker.
Vlieg eigenschappen merk ik niets!

Iemand de nieuwe props / locks al getest? Klopt het trouwens dat je deze gratis toegezonden hoort te krijgen?

Iemand al betere nd filters gevonden?

@blik: is jullie inspire 1 al gecertificeerd/goedgekeurd voor commercieel gebruik? Hoe gaat dat in ze werk (linkje misschien)? Of veranderd dat straks met de nieuwe wetgeving die eraan komt?

Vanuit dit draadje heb ik een set ND filters besteld. Rond 20 mei gaat de tweede lichting op de post, hier zit ik bij. Ben benieuwd...
http://www.inspirepilots.com/index.php?threads/FINALLY-APPROVED-ND-FILTERS-!.2192/

Back