Probeer om je startplek zodanig te kiezen dat de copter voldoende ruimte heeft voor een failsafe - landing.
Dat is hier niet echt het geval.
Vraag me niet waarom ik daar oog voor heb!
Heb je de horizon aangepast in Adobe elements13?
Probeer qua cameravoering om een beweging (opgaand, dalend of zijwaarts) niet te onderbreken en daarna weer door te gaan.
Kijkt niet lekker weg.
Veel pannen kijkt ook niet lekker weg en kan ook andersinds opgelost worden.
Verder kan er een beetje snelheid in het filmpje gebracht worden door een scène te laten volgen door een andere waarbij je de beweging laat bestaan. Dus een beweging afkappen voordat de beweging stopt en de volgende scène ook laten beginnen met een reeds ingezette beweging.
Belangrijk is ook om een beweging te voorzien van een constante snelheid.
Dan lijkt het net of je er van te voren over nagedacht hebt wat je eigenlijk wil.
Nu lijkt het of je ter plekke verzint wat je wil gaan doen.
Uiteraard is dit mijn mening maar.
Verder ziet het er goed uit.
Dat is hier niet echt het geval.
Vraag me niet waarom ik daar oog voor heb!

Heb je de horizon aangepast in Adobe elements13?
Probeer qua cameravoering om een beweging (opgaand, dalend of zijwaarts) niet te onderbreken en daarna weer door te gaan.
Kijkt niet lekker weg.
Veel pannen kijkt ook niet lekker weg en kan ook andersinds opgelost worden.
Verder kan er een beetje snelheid in het filmpje gebracht worden door een scène te laten volgen door een andere waarbij je de beweging laat bestaan. Dus een beweging afkappen voordat de beweging stopt en de volgende scène ook laten beginnen met een reeds ingezette beweging.
Belangrijk is ook om een beweging te voorzien van een constante snelheid.
Dan lijkt het net of je er van te voren over nagedacht hebt wat je eigenlijk wil.
Nu lijkt het of je ter plekke verzint wat je wil gaan doen.
Uiteraard is dit mijn mening maar.
Verder ziet het er goed uit.

Laatst bewerkt: