Ik had al contact gehad met ze. Volgens Vinny is een deel binnen en een deel onderweg uit China.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik had al contact gehad met ze. Volgens Vinny is een deel binnen en een deel onderweg uit China.
Ik lees net dat ze binnen zijn gekomen.Ik had al contact gehad met ze. Volgens Vinny is een deel binnen en een deel onderweg uit China.
Hallo,
Ik ben sinds gister ook de trotse eigenaar van een dji inspire 1.
Helaas nog niet kunnen vliegen vanwege de nieuwe update die ik niet geinstalleerd krijg op de inspire. Ik doe alles volgens de regels, maar blijf een eentonige beep te horen. Op de sd kaart staat dan: failed, reboot the aircraft and try to upgrade the firmware again. Ondertussen al tig keer geprobeerd maar geen succes. Wel de remote is geupgrade. Ik krijg ook geen beeld te zien op me telefoon. Wie kan me aub helpen?
Iemand de nieuwe props / locks al getest? Klopt het trouwens dat je deze gratis toegezonden hoort te krijgen?
Iemand al betere nd filters gevonden?
@blik: is jullie inspire 1 al gecertificeerd/goedgekeurd voor commercieel gebruik? Hoe gaat dat in ze werk (linkje misschien)? Of veranderd dat straks met de nieuwe wetgeving die eraan komt?
video
Bedankt voor je reactie, ik ga deze denk ik ook maar bestellen.Vanuit dit draadje heb ik een set ND filters besteld. Rond 20 mei gaat de tweede lichting op de post, hier zit ik bij. Ben benieuwd...
http://www.inspirepilots.com/index.php?threads/FINALLY-APPROVED-ND-FILTERS-!.2192/
Bedankt voor je reactie, ik ga deze denk ik ook maar bestellen.
zijn deze filters ergens in Europa te kopen ???