@van Heijningen
Hoe lang vlieg jij multi's?
Ongeveer 3 jaar, de inspire 1 is me 8ste multi. Heb daarnaast nog een husban x4, hobbyking quad, een syndrone 700 en tarot 960 + DSLR gimbal. Heb eerder een DJI phantom 1, 2 en 800 Evo gehad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@van Heijningen
Hoe lang vlieg jij multi's?
Op youtube zijn er volgens mij minder dan 50 fails te vinden, en als je dat vergelijkt met laat ons zeggen 15.000 verkochte units dan lijkt mij het percentage dat faalt vrij klein te zijn (0.33%)
Ter info: ik heb een schikking getroffen met DJI (omwille van energie, proceskosten en tijd). Mijn inspire 1 wordt nu voor €650,- gerepareerd.
Kan niet anders dan concluderen dat dit keurig is opgelost door DJI. Laten we hopen dat je wat geleerd hebt van je systeem en dat je voor de toekomst het Manual in acht neemt tijdens het vliegen.
FW komt uit je dikke duim.
Google maar een FW binnen rcgroups: 0 (firmware) resultaten.
@van Heijningen.
Je zegt dat f. 2.8 niet het beste resultaat geeft.
Maar een veel hoger diafragma wel.
Een lens heeft nooit de (aller)beste resultaten met z'n kleinste stop.
Dat moge algemeen bekend zijn.
Maar bij de Inspire kun je het diafragma niet veranderen.
Uitsluitend Iso en sluitersnelheid. Dus heb je geen keus.
Wat denken jullie van de Walkera voyager 3 die over enkele weken uitkomt (alternatief Inspire One ???) :
walkera voyager 3 *-* walkerabenelux
Ik nog te twijfelen tussen deze twee
Hoe zit het eigenlijk met verkopers van multicopters? Vallen zij onder de regeling modelvliegen als ze een testvlucht maken? Of zijn ze dan bedrijfsmatig aan het vliegen?
Wat denken jullie van de Walkera voyager 3 die over enkele weken uitkomt (alternatief Inspire One ???) :
walkera voyager 3 *-* walkerabenelux
Ik nog te twijfelen tussen deze twee
Persoonlijk vind ik de Walkera erg lelijk maar dat is natuurlijk persoonlijk!
Ik verwacht hier eerlijk gezicht niet zoveel van, 4k @ 20p is niet echt bruikbaar. Maar de toekomst zal het uitwijzen. Hij is volgens mij wel super snel.
Vandaag een Inspire mogen vliegen in windkracht 8.
Vliegt erg stabiel en heel voorspelbaar.
Bennie is ook verkocht.
De app is echt waanzinnig, zoveel mogelijkheden.