De wedstrijd,....... Tja, Niet oefenen is niet winnen hè? Wel was er wat verbetering te bespeuren, want in de eerste ronde scoorde ik 124 punten waarbij ik 2 figuren verprutst heb. Ik verwacht dat voor beide een nul is gegeven. Helaas zijn de excell sheets op dit moment nog niet in mijn bezit en kan ik de scores per figuur nog niet bezien.
De rustige wind laat de punten natuurlijk ook wat stijgen, dus wederom wordt het een moeilijk vergelijk met voorgaande jaren.
De tweede ronde Heb ik gevoelsmatig een stuk beter gevlogen echter is de totaal score lager uitgevallen. In deze ronde heb ik de cubaanse 8 totaal verprutst en uiteraard niet ge autoroteerd. Misschien had ik nog een figuur verpruts maar dat weet ik al niet meer. Harrie, jij misschien nog een herinnering?
De derde ronde was ik er niet meer geconcentreerd bij. De hover figuren gingen alle kanten op die ze niet moesten. Ik wilde in deze ronde de stoute schoenen aan doen en de autorotatie schakelaar gewoon omgooien, maar de heli reageerde anders dan ik verwachtte en ik schakelde dus alweer terug naar IU2. jammer... Verder heb ik al geen idee meer welke figuren ik verder nog verprutst heb. Volgens mijn was de roll niet fraai in deze ronde, een kurketrekker in de laatste halve slag.
Afwachtend op de score sheets....
De mallen heb ik weer in de was en de PVA gezet, op naar een lichtere romp.....
@John, komt voor elkaar, maar het gaat natuurlijk nog wel even duren.
S.