Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bijna klaar haha ;-)
Helaas nu weer werken, maar morgen kan t frame dicht en de shaft en alles erin. Alle schroeven zijn nu nieuw en alles schoon. Ook de servo bevestiging beter gemaakt. Nu niet te hard verder gaan.. Anders moet ik nog weer wachten op de Belt en de dempers
Stoer Kris, mijn beide ook bijna. De atom moet nog een fbl unit en de warp wat nieuwe servo hevels. Verder zijn ze beide weer nieuw gebouwd en voorzien van verse rubbers / lagers schroeven en drive belts
Mooi Sven! Had je er dan al zoveel vlieguren opzitten om dat allemaal al te vervangen? Of had je gewoon zin om wat te sleutelen? Ik crash wat veel de laatste tijd dus ik heb daar zo geen last van
hehe nou ja, de Atom heeft wel aardig wat gevlogen.. gemiddeld zo'n 20 vluchten per week het afgelopen half jaar. En omdat de schroeven waren aangetast door vocht op de camping wilde ik 'm toch even nalopen. Dus gelijk de belt vervangen, en kwam ik erachter dat 1 lager in de kop niet meer goed was. En gelijk 2 nieuwe dempers gestoken. En alles heel goed schoon gemaakt, je staat er van te kijken hoe veel zand e.d er overal tussen zit.
De warp had ik toen de grond in geprakt, dus die had even wat liefde nodig hehe