Hé Serge, wordt wel een ‘beest’ zo, mooi man. Zou je voor mij de kap eens willen wegen, bvd ReNe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stoer!!De motorkap opgehaald en gelijk de kerstster op zijn werkplek gezet .Bekijk bijlage 599900 Bekijk bijlage 599901 Bekijk bijlage 599902 Bekijk bijlage 599903 Bekijk bijlage 599904 Bekijk bijlage 599905 Bekijk bijlage 599906
Die is niet de lichtste . Er zit een neopreen slang in om de ronding voor goed te krijgen . En gewicht heb je hier nodig in de neus .Hé Serge, wordt wel een ‘beest’ zo, mooi man. Zou je voor mij de kap eens willen wegen, bvd ReNe.
Die is niet de lichtste . Er zit een neopreen slang in om de ronding voor goed te krijgen . En gewicht heb je hier nodig in de neus .
Je maakt eerst een ronde plaat met de diameter die je nodig hebt . Dan teken je de buitenste ring van de lamellen af ,het gat voor de motor as .en de binnenste ring voor de lamellen . Dan vermenig vuldig je de buitenste diameter met pi (22:7) . Dan weet je de omtrek maat . Deze omtrek maat deel je door het aantal lamellen wat je nodig hebt . Deze maat zet je uit tot je rond ben geweest. Trek nu vanaf deze punten tot het hart rechte lijnen .Ik ben eigenlijk in mijn post vergeten te vragen hoe je dat heb gemaakt.
Dingen laten zien is prachtig maar hoe je het hebt gemaakt is fantastisch.
Tuurlijk mag dat .Goed bezig.
Ik wil hem tzt zelf ook een keer zien vliegen.
Als je het tenminste zelf wil.