Clubwedstrijden rijden

• Topicstarter Topicstarter RClipse
  • Startdatum Startdatum
_cyclops_ zei:
Over de merken:
In de NK klasse: 2 mugens en de rest serpent
In de NOMAC klasse: 1 serpent (Die van mij) en de rest kyosho en mugen :P

Zowat de gehele NK klasse wordt verreden door MACH leden (soort besloten club :) ), en daar heeft nu eenmaal bijna iedereen een Serpent, niet omdat dat moet, maar het is al eens aangegeven, ga je bij een club rijden, kijk dan waar het meest mee wordt gereden, i.v.m. vragen en onderdelen enzo......

De mindere goden uit de NOMAC (mag ik zeggen ik rij zelf ook NOMAC), die komen van andere clubs en rijden wel met andere merken.....
Baanbrekers => Mugen
MBC Gouda => Kyosho
Volgens mij is de verdeling het meeste zo.

M7H zei:
_cyclops_ zei:
Over de merken:
In de NK klasse: 2 mugens en de rest serpent
In de NOMAC klasse: 1 serpent (Die van mij) en de rest kyosho en mugen :P

Zowat de gehele NK klasse wordt verreden door MACH leden (soort besloten club :) ), en daar heeft nu eenmaal bijna iedereen een Serpent, niet omdat dat moet, maar het is al eens aangegeven, ga je bij een club rijden, kijk dan waar het meest mee wordt gereden, i.v.m. vragen en onderdelen enzo......

De mindere goden uit de NOMAC (mag ik zeggen ik rij zelf ook NOMAC), die komen van andere clubs en rijden wel met andere merken.....
Baanbrekers => Mugen
MBC Gouda => Kyosho
Volgens mij is de verdeling het meeste zo.

Bart en Mitchell reden met kyosho en rijden toch echt op de mach :)

doet verder niet zo toe allemaal...
't is denk ik gewoon leuker als er wat andere merken bij komen, hoewel 'k ook wel bang ben dat d'r enorm merken-oorlog ontstaat....
maargoed, laten we eerst maar zorgen dat er in die klasse meer rijders komen, geloof dat de NOMAC klasse wel 'n redelijk goed iets is en 'k hoor toch van redelijk wat rijders dat die nu NOMAC gaan proberen, dat is super! :!:

Bij ons net zoveel serpent als Mugen met de 1:8, bij de 1:10 rijdt alles: HPI, Associated, Serpent en Kyosho

kyoshodriver-->Bartje zei:
Je hebt wel gelijk John, maar dat geldt eigenlijk voornamelijk voor de mach. Het niveau van de 1:10 in de rest van Nederland ligt veel lager en daar kunnen andere chassis' dus ook mee komen. Zeker op Gouda, daar heb je zowat geen 2e versnelling nodig.... Dus gewoon lekker meerijden met die HPI's :D

Greetz.
Bartje.
Alex rijdt op gouda in de 1:10 klasse mee met een of andere kyosho, vraag mij niet welke, zonder dat ie een 2de versnelling had...
Hans leewis ook trouwens... maar beiden deden gewoon goed mee omdat de auto niet te hard ging.
zij bleven op de baan!

We zullen wel zien mijn rijkwaliteiten zijn nog niet je van het maar het gaat wel wat beter... hopen op goed weer snel dan kan ik gaan leren rijden en me lid maken bij MBC en dan zullen we zien bij de eerste clubwedstrijd :D

RClipse zei:
wat voor wagen bestuur jij Nico? we zullen wel zien hoe het gaat en ik krijg steeds meer zin!! :banana:
hey, ik rijd met een 710 afgelopen jaar met picco volgend jaar een vega erop.
maar de 1.10 zal ik maar een paar keer mee rijden ik ga het volgend jaar in de 1.8 proberen dus zal wel geen tijd hebben voor de 1.10.
ik weet nog iemand die een r40 te koop heeft goed onderhouden 1 seizoen oud.
greets nico

oh oke wat ga je met die 710 doen... toch niet op de kast laten staan he :wink:
nee ik ga het eerst proberen met de Rs4-2 en als het niet te doen is kijk ik wel voor een andere auto... en dan zit ik wel te denken aan een 710 of R40... 8)
met welke auto ga je de 1:8 klasse rijden?

RClipse zei:
nee ik ga het eerst proberen met de Rs4-2 en als het niet te doen is kijk ik wel voor een andere auto... en dan zit ik wel te denken aan een 710 of R40...

Kijk niet alleen naar de 710 of de R40, kyosho heeft ook hele goede 1:10 chassis', en de Mugen MTX-4 is ook heel goed. Bovendien zijn de onderdelen van Mugen een stuk goedkoper dan van alle eerder genoemde merken, en daar moet je ook op letten!

Oh oke bedankt voor de tip! zijn de kyosho onderdelen goed te verkrijgen?

@ rs4evo3: dan zal jij wel stukkie sneller gaan! 8) ik heb daar momenteel geen geld en geen behoefte aan... we gaan het allemaal wel zien ik kan niet wachten! :D

nou ik ga het toch eerst nog gewoon met die oude t15 doen maar die andere motor ga ik er wel bij kopen denk ik. want ik heb vorig seizoen iets t vaak in het gras gestaan en dit seizoen heb ik pas veel aan gepast en nieuwe uitlaat enzo dus met het monteren w8 ik nog wel even. en ik kan ook niet wachten heb er echt al heel veel zin in.

mvg jarno

RClipse zei:

Kyosho onderdelen zijn goed te verkrijgen ja, maar dat geldt ook voor Serpent, Mugen en HPI. Het ligt er maar aan wat jij onder 'goed te verkrijgen' verstaat. Betekent dat voor jou dat de winkelier 70% tot 100% op voorraad moet hebben en dat je de andere onderdelen binnen een paar dagen kan hebben. Of gaat het er om dat de onderdelen binnen 2 weken binnen zijn. Of iets daar tussen in..?

greetz.

Bartje.

Daarom is het een aanbeveling om een klein voorraadje onderdelen aan te maken. Tandwielen, stuurblokken, draagarmen en eventueel snaartjes en poelies zijn toch erg nuttig om bij de hand te hebben.

kyoshodriver-->Bartje zei:
RClipse zei:

Kyosho onderdelen zijn goed te verkrijgen ja, maar dat geldt ook voor Serpent, Mugen en HPI. Het ligt er maar aan wat jij onder 'goed te verkrijgen' verstaat. Betekent dat voor jou dat de winkelier 70% tot 100% op voorraad moet hebben en dat je de andere onderdelen binnen een paar dagen kan hebben. Of gaat het er om dat de onderdelen binnen 2 weken binnen zijn. Of iets daar tussen in..?

greetz.

Bartje.

Nou ik heb best vaak van kyosho gehoord dat mensen weken/maanden zitten te wachten... maar binnen 2weken zou fijn zijn! je kan niet verwachten dat ze alles op voorraad hebben...

@ Roelof daar ben ik mee bezig alle belangrijke dingen reserve te hebben maar ik heb tot nu toe in die 4jaar met de rs4-2 nog steeds de zelfde draagarmen enz... 1x Chub kapot gereden voor de rest bijna niks 8) maarja veel circuit rijden zal dat wel veranderen :wink:

ik heb nog niks kapot gereden aan me evo. zijn aardig goed gebouwd. ik wilde trouwens nog een keer gaan oefenen in de kerstvakantie en met ze tweeen is wel zo leuk dus ik weet niet of je tijd hebt?

mvg jarno

Back