Clubwedstrijden rijden

• Topicstarter Topicstarter RClipse
  • Startdatum Startdatum
deze woensdag gaan we rijden, alleen was mijn vraag is er met vochtig weer nog met foam te rijden of alleen met rubber banden met profiel?

mvg jarno

rs4evo3 zei:
deze woensdag gaan we rijden, alleen was mijn vraag is er met vochtig weer nog met foam te rijden of alleen met rubber banden met profiel?

mvg jarno

Ooh das een leuke... dat ligt er dus aan hoe vochtig het is, en met wat voor foam je wilt gaan rijden...
Maar neem die rubber banden maar mee dan kan je het een en ander proberen...

ik heb weleens ghoor namelijk dat schuimrubber als spons gaat werken en word dan 40shore.

mvg jarno

Ja daar komt het wel een beetje op neer en ze kunnen ook weinig water afvoeren omdat er geen profiel inzit.
Maar het probleem van rubberbanden is dat je ze kapot rijdt als je op een droge baan rijdt dus daar moet je een beetje op letten.
Maar als je rubberbanden met een harde insert gebruikt kunnen ze het wel aardig goed volhouden op een bijna droge baan. En het ligt er natuurlijk ook hoe zacht het rubber van die banden is.

Greetz.

Bartje

die standaart streetspecbanden zijn knoerthard dat weet ik wel maar ik heb al 4 setjes foam erbij. waaronder 1 set afgerachte dus ik kan het altijd ff proberen.

mvg jarno

die standaart streetspecbanden zijn knoerthard dat weet ik wel maar ik heb al 4 setjes foam erbij. waaronder 1 set afgerachte dus ik kan het altijd ff proberen.

mvg jarno

Ik schop dit topic weer even omhoog want ik heb een vraagje.

Ik ga binnekort dus clubwedstrijden rijden.
Daarvoor ga ik mijn auto helemaal uit elkaar en schoonmaken.
Kogellagers in trilbakje, diffs opnieuw invetten, schokbrekers vullen e.d.

Maar kan ik dat het beste de dag voor zaterdag doen of zondag?

Voor zaterdag, zodat al het vet e.d. weer lekker dun kan worden of beter voor zondag?

masterwebber zei:
Ik schop dit topic weer even omhoog want ik heb een vraagje.

Ik ga binnekort dus clubwedstrijden rijden.
Daarvoor ga ik mijn auto helemaal uit elkaar en schoonmaken.
Kogellagers in trilbakje, diffs opnieuw invetten, schokbrekers vullen e.d.

Maar kan ik dat het beste de dag voor zaterdag doen of zondag?

Voor zaterdag, zodat al het vet e.d. weer lekker dun kan worden of beter voor zondag?

Voor zaterdag, dan kan je alles rustig doen. Dan kan je op zaterdag mooi kijken of alles goed is en dan hoef je voor zondag niet zo veel meer te doen. Je hebt dan zaterdagavond ook tijd om eventueele speciale punten te doen.

Greetz.

Bartje.

Back