Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb helaas een KiSS ESC gesloopt en m'n spare opgebruikt. Flyduino heeft geen voorraad, dus ik moet voorlopig FF met m'n andere quad vliegen. Ook geen straf, maar nu ik wat meer controle heb wil ik het verschil weer eens ervaren.
@wishjuh tpa kun je op 0 zetten net zoals de D, beiden worden bij PIDC 1 niet gebruikt volgens de documentatie.
Op 4 en 3S met 5030 en 5040 props vlieg ik ermee. Ok, het kan vast beter en strakker maar ze voldoen prima.
Jaaaaa alles is werkende, lag inderdaad aan de software zoals eerder was aangegeven. Up and running !! Alleen zit ik wel met een ander klein "probleempje"... In mijn Futaba staan mijn Throttle en mijn Elevator op Reverse. Nou is het dus zo als ik vooruit ( elevator ) ga gaat de led knipperen want omdat ie op reverse staat geeft ie het signaal van achteruit dus eigenlijk door... Beetje omslachtig uitgelegd zo maar HELP![]()
Als je goed luistert hoor je dat die zijn vriendin belt dat hij dit apparaat van de weg heeft gehaald. En vraagt wat zoiets waard is [emoji85]
Een iets wat harde landing vanwege een beslagrn bril, en ineens zie ik eern flinke rookpluim boven het gras uitstijgen. Gelijk er naartoe gerend en de stekker er uit getrokken.Wat is er mis gegaan?
De min moet er aan inderdaad samen metde signaal draad uiteraard
Ze zijn goed te solderen de Kiss maar met een dunne stift en geduld
Schoonmaken na solderen met alcohol
Ze stoppen wel na een paar seconden: maar mijn ervaring met een op speed draaiende vastzittende prop: schade is binnen een paar seconden gebeurd
Ik vlieg zonder. Anderen zeggen dat je ze alleen moet toevoegen als je problemen hebt.De min moet wel volgens de fabrikant flyduino... Anders zouden er in sommige situaties storingen optreden in het signaal
pid 3 is voor mij als winnaar uit de bus gekomen [emoji1]Ik had daarnet ook een plotse YAW met PID 1 en 3. Met PID 0 geen probleem. Bij alle drie had ik het compas aan staan, bizar. Heb me een openlog besteld, misschien kan ik dan zien wat er scheelt.
nope...opnieuw tunen he. getal is hetzelfde maar een andere betekenis in een andere algorytme.zijn de default pids op de verschillende controllers wel gelijk ?