ff de software er op nieuw in schieten vermoed ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De - loopt toch al van de accu naar de esc en van de step down naar de fc dus ik snap die andere niet echt. Zal het vast wel doen zonder.
Ik ben meestal wel snel met disarmen, als ik een boom oid raak heb ik m al gedisarmed voor dat ie op de grond ligt.
Uiteraard schoongemaakt met alcohol, mezelf ook.
Het is mijn eigen domme fout dat ik die slechte kwaliteit draadjes er op had gezet, ik wist dat ze niet al te best waren en ik had m zo niet de lucht in moeten sturen... Vanmiddag maar weer nieuwe bestellen en dan gelijk het kabelsetje meebestellen.
hoi hier een klein probleempje met cleanflight
kan iemand vertellen hoe ik het kanaal weer terug kan zetten? ik kan geen verbinding maken dmv usb poort via cleanflight.
ik zat te klooien met gps module en dacht zet die op kanaal 1 en de rest op kanaal 2.
via multiwii gui kan ik nog wel verbinden.
![]()
![]()
ff de software er op nieuw in schieten vermoed ik.
OpenLog ingebouwd en werkende gekregen. Beschrijving is een beetje fout, de uitgang van UART 1 op de Naze32 FC is verkeerd gelabeld, Tx is Rx en omgekeerd. Je moet dus de Rx van de Naze32 verbinden met de Rx van de Openlog Blackbox.
Met de allerlaatste libs van Greiman compileert de BB FW zonder errors.
Nu nog uitzoeken hoe ik het opgenomen beeld van de GoPro kan combineren.
Ben benieuwd naar het resultaat
De rx en tx zijn niet verkeerd gelabeld: bij seriele communicatie is het conform protocol dat je de rx van het ene device op de tx aansluit van het andere device en andersom![]()
Volgens mij geeft Ivolo juist aan dat hij RX met RX moest verbinden om het te laten werken. VInd ik ook bijzonder
Ben benieuwd naar het resultaat
De rx en tx zijn niet verkeerd gelabeld: bij seriele communicatie is het conform protocol dat je de rx van het ene device op de tx aansluit van het andere device en andersom![]()
@ivolo
Ik zag dat ze bij cleanflight probleem met de dfirft in harakiri pid controller gevonden hebben en dat het in de volgende versie opgelost wordt.
Ja issue schijnt te zijn met verkeerde variabele definitie voor I gain (uint32_t).Thanks Boris, dan ga ik die zeker uitproberen!