Jaap Smith
Vriend van modelbouwforum.nl
Een geweldig mooi schip geworden, mijn complimenten 
Vriendelijke groet,
Jaap Smith

Vriendelijke groet,
Jaap Smith
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is erg aardig van je HerbyProficiat met dit mooie model Piet.
Mocht ik nog ergens een Zweeds vlaggetje tegenkomen, zal ik aan je denken.
omdat ik helemaal geen kleur heb gebruikt, steken ze mooi af tegen alle houttinten van het model.
Als ik daar een beetje mijn best op zou doen, dan krijg ik het wel voor elkaar, maar ik vind de vlaggen ook te groot, zeker de hekvlag die zowiezo niet aan het vlaggenstokje past, terwijl ik toch de maat van de stok heb over genomen van de bouwbeschrijving. Dus met deze 2 vlaggetjes vind ik het eigenlijk wel best zo. Evengoed bedankt voor je moeite om behulpzaam te zijn@pietsan Zijn deze uit de kit echt niet recupereerbaar? even in sterk verdunde PVA-lijm (gewone kinderknutsellijm) leggen doet wonderen tegen het rafelen, en dan met een vers hobbymesje uitsnijden langs een stevig aangedrukte metalen lat, liefst tegen de draad in. Die 2 in de masttoppen hebben normaal 3 punten, dus die geven nog extra cachet.
Ik heb even in de voorraad gesnuisterd, en enkele Engelse, en Amerikaanse en een rode vlag met 3 gouden kronen ben ik tegengekomen, maar geen Zweedse.![]()