Klaar op een paar kleine puntjes na:
Ik heb er een diesel ingezet, zoals er in de Bertus Freede ook staat.
Groet,
Maarten
Groet,
Maarten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je,Echt een mooi stukje modelbouw.
Groet. Henk.
Het geluid volgt het toerental, maar dat hoor je op het filmpje nauwelijks. Het is een dingetje van Ali, van bijna €14,=.Een beetje geluid voegt altijd iets toe. Volgt het geluid het toerental en wat soort module heb je gebruikt? Of loopt het via een MP3 spelertje? Gr. Klaas.
Mooi, dat is de kers op de taartKlaar op een paar kleine puntjes na:
Groet,
Maarten
Dat zijn idd die smokers wat voor tanks gebruikt wordt, vandaar die dubbele uitgang. Ik heb die ook nog liggen en gebruikt. 1 uitgang slangetje erop om te vullen en schroefje erin om af te dichten. Zo heb je dan een vul en een rook in/uitgangRookwhatchamadinges
Onlangs heb ik mij verstout bij onze grote vriend A uit C een rookwhatchamadinges te bestellen om eens te kijken wat zo’n apparaat vermag en of het iets is om in de Douwe(Tim) in te bouwen om het theatrale effect te verhogen. Het apparaat is volgens de beschikbare gegevens snelheidsafhankelijk en kan in het esc circuit tussengebouwd worden.
Bekijk bijlage 553355
De Douwe
Bekijk bijlage 553354
Het betreffende rookwhatchamading.
Voor een eerste proef heb een een eigen rookmengsel gemaakt bestaande uit 75% gedeminineraliseerd water en 25% plantaardige glycerine. (Eigen een soort vape basis vloeistof).
Op onderstaand filmpje is de al redelijk succesvolle proef te zien.
Rookproef
Binnenkort wil ik ook een proef doen met iets meer glycerine om te kijken of dat een wat dikkere rook oplevert.
Wordt vervolgd.
Groet,
Maarten