Papier machee is alleen niet zo sterk.
Maar het kan. Als je het afdekt met een wat slagvastere glasdork epoxyhuid.
Maar papiermodellen, verf doordrenkt, kan je scheepsmodellen van maken. Vooral in de jaren 50 en 60 vorige eeuw.
Die modellen waren niet eens radiografisch, dat werd veel te prijzig, maar men stuurde de modellen rechtuit van overkant naar overkant, met exentriek, motor aangedreven of met elektromotor.
De bulb steven schuur ik zo uit de hand.
Een vorm kan je ook genereren door stapeling.
Door de vormen te stapelen als geografishe hoogtelijnen, en de scherpe hoeken te vlakken.
Kan ook via timmermansoog.
Iedere plank hout te lakken, daarna te plakken. Bij het modelleren krijg je dan de keur te zien, en kan je de vorm die je schuurt inzichtelijk houden op symmetie ter ondersteuning van het timmermansoog.
Zo kan je keurig een kabinekapje schuren met de schuurlat, om een matrijs te maken voor dieptrekken.
Zo een bulb heb je in een hanomdraai ineen geflanst en in vorm.
Maar het kan. Als je het afdekt met een wat slagvastere glasdork epoxyhuid.
Maar papiermodellen, verf doordrenkt, kan je scheepsmodellen van maken. Vooral in de jaren 50 en 60 vorige eeuw.
Die modellen waren niet eens radiografisch, dat werd veel te prijzig, maar men stuurde de modellen rechtuit van overkant naar overkant, met exentriek, motor aangedreven of met elektromotor.
De bulb steven schuur ik zo uit de hand.
Een vorm kan je ook genereren door stapeling.
Door de vormen te stapelen als geografishe hoogtelijnen, en de scherpe hoeken te vlakken.
Kan ook via timmermansoog.
Iedere plank hout te lakken, daarna te plakken. Bij het modelleren krijg je dan de keur te zien, en kan je de vorm die je schuurt inzichtelijk houden op symmetie ter ondersteuning van het timmermansoog.
Zo kan je keurig een kabinekapje schuren met de schuurlat, om een matrijs te maken voor dieptrekken.
Zo een bulb heb je in een hanomdraai ineen geflanst en in vorm.