Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Goed advies, het is inderdaad een kwestie van doseren, meestal word er veel te veel lijm gebruikt. Ik doe het zelfs soms met een naald omdat als je goed knoopt, laat de knoop eigenlijk al nooit meer los en is het minuskiele drupje lijm slechts een zekering die niet hoeft op te vallenDrupje lijm op een blaadje en dan met een cocktailprikker op de knoop zo kan je mart doseren
Maarten, zou je de gaatjes niet wat uit kunnen boren met een handboor.De touwen moeten volledig door de rolpaarden maar dat gaat met deze gaatjes niet passen en had ook beter voor het plaatsen van de kanonnen gedaan kunnen worden. Ok denk dat ik de touwen knip en een klein stukje in de gaatjes lijm
Netjes gemaakt de knoopjes. Ik liep tegen hetzelfde probleem aan dat de broekingen door de rolpaarden dienen te lopen. Ik voerde deze eerst door en later knoopte ik de ringen er aan op de manier zoals bijgevoegde foto.Dank pa
Even een paar uurtjes geknoopt en ervaring opgedaan met de halve steek. Enig minpuntje vind ik de superlijm op het laatste knoopje. De andere helft ga ik met een drupje houtlijm doen.
De touwen moeten volledig door de rolpaarden maar dat gaat met deze gaatjes niet passen en had ook beter voor het plaatsen van de kanonnen gedaan kunnen worden. Ok denk dat ik de touwen knip en een klein stukje in de gaatjes lijm.
Bekijk bijlage 338895 Bekijk bijlage 338896