Hans Groenenberg
Forum veteraan
Je kan de lus zo maken dat aan beide einden je jufferblok wordt gezet. Het touw dus door laten lopen. Dus niet 1 hoofdtouw en 1 lus. Dan krijg je teveel touwwerk en lussen om je mast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie draad hoor.Dat is ook een goed idee. Alleen wel even goed kijken hoe ik de afstanden dan gelijk hou.
Ik heb inmiddels nieuw touw besteld bij Hans/ Kolderstok.
Zodra ik het binnen heb begin ik overnieuw.
Ik heb al best wat metertjes weg van dit draadNiet verwacht dat er zoveel verschil in dr touwen zou zitten. 2 buitenste zijn van Artesania Latina en de binnenste 2 van Kolderstok:
Bekijk bijlage 348645
Dan ben je niet de enigste hoor Hans, maar ik vind het best mooi touw en het pluist nauwelijksIk heb al best wat metertjes weg van dit draad![]()
Ik gebruik zo'n ding om oogjes van 3 mm in te draaien. Superhandig om ze er recht in te krijgen. Tja je moet naar middelen zoeken.Misschien nog een handig tooltje:
Houder van een hobbymesje met verbogen paperclip er in. Werkt uitstekend om kleine drupjes lijm op de juiste plaats aan te brengen. Geen saté prikkers meer nodig en de paperclip is schoon te schrapen:
Bekijk bijlage 349176
Ik gebruik zo'n ding om oogjes van 3 mm in te draaien. Superhandig om ze er recht in te krijgen. Tja je moet naar middelen zoeken.