Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt Pingu57 voor de pluim. Ik doe mijn best om er een mooi resultaat van te maken.Dit gaat mooi Peter,![]()
Ook eerst goed pas maken op het schip dan ontvetten en voorzien van een primer. Kan je de zelfde voor gebruiken als de resin. Met pas maken bedoel ik dat het gedeelte dat verlijmd wordt goed vlak tegen het schip komt. Schuren kan daarbij helpen maar ook soms buigen. Wel eerst even heet stoken en aflaten koelen voordat je buigt. (Bij messing althans)Nu heb ik nog een vraag! De ornamenten zijn van messing. Hoe moet ik deze behandelen voordat ik ze ga verven zodat de verf zich goed hecht aan het messing? Ik heb alleen maar ervaring met de gegoten resin ornamenten van Kolderstok.
Ik zie 2 soorten ornamenten in de kit : gegoten vergulde ornamenten en foto-etch.De ornamenten zijn van messing. Hoe moet ik deze behandelen voordat ik ze ga verven zodat de verf zich goed hecht aan het messing?