Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt toch alsof je props niet helemaal in balans zijn of misschien zelfs een beetje krom!
Wegdraaien op yaw as kan liggen aan een te lage P gain.
Welke waardes heb je nu ingesteld staan? (ook op roll en elevator as)
Leuk om je maiden te zienZiet er goed uit.
Ligt het aan mij of is jouw quad ontzettend stil?? Misschien dat Motorsports dit kan vergelijken met 1 van zijn quads?? Kan misschien aan de mic van de camera liggen, maar mijn props hoor je veel meer als die van jou. Ondanks dat die van mij ook "gebalanceerd" zouden moeten zijn.
En dat geluid waar je het over hebt van de props heb ik ook. Bij harde wind lijkt het bij mij erger te worden.
BTW net ook gevlogen met deze wind. Is echt kansloosHopen dat er met je frame niets aan de hand is.
EDIT: ik zie btw ook dat de prop adapters uitsteken door een lange as. Ik had dit ook, en heb aangeraden gekregen om de asjes in te korten waardoor de prop adapter direct vlak staat op de motor. Dit om het risico van een verbogen as te verkleinen. Misschien een tip.
Ziet er idd nog standaard uit.
Begin maar eens met de Pgains te verhogen zoals ik eerder beschreef.
Motor openmaken heb ik zelf nog niet hoeven doen, maar heb ooit eens op youtube een mooi filmpje erover gezien.