Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
had ergens gelezen dat de moederplank van de dekbeplanking breder is maar mijn vraag is : hoe lang is deze?
dit is myn idee voor de kanonnen volledige lopen van messing.
bovenste ry 30 mm en de rest 35mm kanonsloop.
ik bestel ze in duitsland by een modelbouwzaak daar zitten 10 in een eenheid, ik bestel er totaal 90 stuks .
ik bestel ze zonder onderkarretje , die maak ik zelf wel , scheelt zo 150 euro of meer.
Ik heb bij div afl een karton wat aan een zijde zilver en de andere kant goud kleur is. Weet iemand wat daar de bedoeling van is??????
Hallo Victory bouwers.
.
De messing roosters onderin de boot moeten zwart geschilderd worden. Hierbij mogen de gaatjes van het rooster niet vollopen met zwarte verf. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Je hoot hier wel meer klachten over, Theo. En het gekke is dat dit nog niet eens met kwaliteit te maken hoeft te hebben, het wordt gewoon in de verkeerde toestand geleverd.Met andere woorden het lukt me wel, maar niet met dat messing draad van onze leverancier.
Ik snap het even niet heb jij die kannonen van deagostinie al binnen ...... QUOTE]
Wie word hier bedoeld met "jij" ?