bekers winnen is niet de bedoeling
ik zie dat de hc setup op 4cellen is(ik dacht 5 en dat was voor mij te veel, andere lader enzo)
nu de hc motor +vertraging komt op een 80euro... een cc125amp esc kan ook voor een 100/130euro te vinden zijn.... natuurlijk is dit dan de "zwaardere" setup. zelf heb ik wel nog niet met iets gevlogen boven de 60amps... mijn rapid jet gaat redelijk hard, de kleine liftoff ook, maar het verschil met deze...
als jij al met 500watt al wat schrikt...
het draadje op rcnetwork lees ik wat met google translate(duits is slecht)
overigens vlieg ik wel op assan 2,4(ook big scale)
een aparte ubec en 2cell lipo is denk ik ook aan te raden??
maar met de hc uitvoering en hier en daar een wat hulp moet die toch rond de 500vliegklaar kunnen... nog maar wat meubeltjes en interieurs gaan ontwerpen
Aan flarden gaat ie na een aantal vluchten toch... mag de pret niet drukken... ....dit hoop ik toch van niet...
trouwens met de hc setup, hoeveel klimmen ofzo zou je kunnen maken normaal?
ik zie dat de hc setup op 4cellen is(ik dacht 5 en dat was voor mij te veel, andere lader enzo)
nu de hc motor +vertraging komt op een 80euro... een cc125amp esc kan ook voor een 100/130euro te vinden zijn.... natuurlijk is dit dan de "zwaardere" setup. zelf heb ik wel nog niet met iets gevlogen boven de 60amps... mijn rapid jet gaat redelijk hard, de kleine liftoff ook, maar het verschil met deze...

als jij al met 500watt al wat schrikt...
het draadje op rcnetwork lees ik wat met google translate(duits is slecht)
overigens vlieg ik wel op assan 2,4(ook big scale)
een aparte ubec en 2cell lipo is denk ik ook aan te raden??
maar met de hc uitvoering en hier en daar een wat hulp moet die toch rond de 500vliegklaar kunnen... nog maar wat meubeltjes en interieurs gaan ontwerpen
Aan flarden gaat ie na een aantal vluchten toch... mag de pret niet drukken... ....dit hoop ik toch van niet...
trouwens met de hc setup, hoeveel klimmen ofzo zou je kunnen maken normaal?
Laatst bewerkt: