Bouwstrip: the Snake of Saale Valley

frame113aruitenkuisen64.jpg

frame113ruitenkuisen640.jpg

Laatst bewerkt:
Blue bird: ik ben een "stille" lezer van dit bouwdraadje maar nu moet ik echt mijn complimenten toch kwijt!
Dit gaat een heli worden om van te kwijlen dat weet ik nu al, wat maak je er een een meester stukje van, werkelijk fantastisch. Ook je leerzamer uitleg van het spuiten getuigt van je inzet om je kennis en kunde te delen met andere!!!

Het geduld en vakmanschap is volgens mij een gave, er zijn maar weinig mensen die het geduld kunnen opbrengen om dit soort juweeltjes te bouwen:worship:

Ik kijk nu al uit naar de volgende update!

Hallo Nick

chapeau voor het geleverde werk , op dat niveau ben ik belange nog niet , maar doe mijn best :D
bedankt voor de tips over airbrushen , probeer deze volgende week al toe te passen. Nog 1 ding : spuit je de binnenkant van de romp of laat je die wit ?

groeten
david

Ja panellines die niet goed zijn daar ken ik ook wel iets van.

Ik heb ooit een heli gebouwd waar de panellines zo dun waren dat ze na het spuiten niet meer zichtbaar zijn. ""en nee de verf was niet te dik"" :D:D:D

En terug over jou project, je ziet wel het verschil tussen het groen gedeelte en het wit gedeelte van de dry fit je ziet goed dat je er veel werk hebt in gestoken. en het eind resultaat is steeds schitterend.

AMAI ,

Echt petje af ... ZEER ZEER ZEER ZEER goed bezig ,
Ben onder de indruk , al dat modelbouw werk , echt prachtig ,

Ben deze draad beginnen te lezen omdat ik ook veel interesse heb in het schaalbouwen van HELIS , vooral de VARIO bouwdozen spreken me enorm aan .
Vlieg nu mijn twee helis electro , mss een ELEKTRO SCHAAL bouwen in de toekomst , maar ik ga eerst veel lezen en info opdoen vooraleer ik eraan begin ..

Maar nogmaals , dit draadje en bouwverslag heeft er weer een extra kandidaat bij ...
Ik ga dit volgen tot de laatste bladzijde ...

Grtz

Ron

Hey Ron,

thx voor de complimenten. Er is vast en zeker nog wel een plaatsje vrij op de Cobratribune. Installeer je maar confortabel, want dit gaat hier nog wel een tijdje door...

Heligroeten en veel succes met je elektro schaalplannen,

Nick

misschien is het mogelijk om van deze heli een electro versie te bouwen , met de 1002/80 electro mechaniek zou dat normaal moeten lukken , of ben ik mis ?

STRATUS zei:
misschien is het mogelijk om van deze heli een electro versie te bouwen , met de 1002/80 electro mechaniek zou dat normaal moeten lukken , of ben ik mis ?

Met een Vario 1002/80 electro mekaniek lukt dit zeker.
Vorig jaar in Heidelberg heb ik een Vario-elektro-Cobra zien vliegen. De kerel vloog er waarlijk 3D-figuren mee. Niet om aan te zien, maar het toonde wel wat er mogelijk is met elektro.
Begin al maar te sparen voor je Lipo's. 'k Vermoed dat je een klein fortuin zal moeten investeren om een beetje confortabel te kunnen vliegen met een dergelijke machine op elektro...

Heligroeten,

Nick

Back