(Bouw)Verslag van de HMS Victory ,De Eendracht ,Titanic, Americo Vespucci

net het dek beuken gebeitst

morgen de luiken plaatsen enz. en de kanonnen uitzoeken en rolpaarden bouwen

Laatst bewerkt:
dit zijn de onderdelen van de tram.
dit is een artisana latina bouwdoos schaal 1:22

48cm lang 14 cm breed en 17 cm hoog

Picture 272.jpg

Picture 270.jpg

de luiken zijn vast gelijmd, de houten balk constructie achter de kleinere luik is mahonie gebeitst.en wordt straks vast gelijmd nu de kanonnen uitzoeken

oude foto van een kanon.

full

Hmmmm. hoop verwijderd hier, de politiekcorrecten hebben het weer druk gehad.......
Ehhhhhhh ziet er gaaf uit, maar de zichtbare bovenkanten van de balken in je roosters horen niet in de breedte te lopen, maar in de lengteas van hart van het schip
Op de foto zie ik dat je in één rooster 2 verschillende methodes hanteerd.
Ach, miereneukers hé .;)
Ach, is een kleinigheidje ter lering en de vermaak......
Ehhhhh ik wacht op jou tips and trics op de website waar mijn bouw is te zien.
Je vroeg er om hé.........

Laatst bewerkt:
de natural kersen beits van rambo ,die ik besteld had bij karwei is aangekomen met de post.

vandaag bezig geweest met de kanonnen , kijken welke we hebben en hoeveel

ik heb een paar deag. kanonnen gemaakt maar ze zijn te hoog voor mijn boot , zonder wielen zullen ze passen dus moeten we iets anders verzinnen.

de kanonnen laat ik voorlopig wat ze zijn .
ik ben bezig de voorkant de verbeteren , het kleine dekje aan de voorkant was niet mooi meer en heb het ligt opgeschuurd en komt en nieuw dun hout laagje over .

de midden/voor bovenrand links en rechts komt nog een 5 mm lat bovenop .

en links worden meteen de kanons gaten uitgesneden en een tweede laagje hout er op en de bronze raampjes gemonteerd.

de kanons gaten zijn uitgesneden , en links en rechts is er 5mm lat op gelijmd , zodat het bovenste deck prima past.

morgen de tweede laag er op lijmen

Back