Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
geen tegenmal?
aha, jij durft
Doelstellingen:Zo heb ik het altijd gedaan toen ik nog geen staartdelen perste in negatiefmallen.
Nooit enig verschil gemerkt behalve dan dat mijn bankrekening lager werd door de aanschaf van een freesmachine.
Net zoals vleugel baggen of persen, ik geloof niet dat er een merkbaar verschil in vliegprestaties is.
Er wordt m.i. veel te veel waarde gehecht aan het persen van vleugels.
De meeste onnauwkeurigheid valt ruim binnen de grenslaag, ook de sinaasappelhuid van de meeste geperste vleugels.
Ik had liever meer talent gehad om beter te vliegen dan een super strakke vleugel![]()
Ik had liever meer talent gehad om beter te vliegen dan een super strakke vleugel![]()
Ai! Dat is meer dan ik verwacht had en zou dus ook het hogere gewicht verklaren....
Hmmm volgende staartjes toch maar weer met lichter carbon
Waar kun je dat krijgen?Probeer 20 grams Carboweave eens.
Armsoar.com
Krijg wel een beetje een trek oog van de prijs 200 dolar voor een vel 3 meter bij 60 cm
Misschien als er meerdere zijn een sheet samen kopen? Zo veel heb je ook weer niet nodig.
Ik wil wel een halve meter maar dan heb ik voor jaren zat!
Waarom is dat, kun je niet gewoon 1 vel gebruiken voor al je vleugelzijden?Je hebt wel de gewone en opposite kant nodig.