Prachtig weer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heel netjes, Leo. Alsof je in de werkplaats van Liebherr een rondleiding hebt. Soms valt de schaal geheel niet op.Bertus, Johannes, Marceline en Charlotte dank je voor de complimenten
Alle leuk aanklikkers ook weer bedankt voor de belangstelling voor mijn project.
We gaan weer verder met de kraancabine.
Bekijk bijlage 563756
Deze onderdelen worden ook weer tweezijdig uit een plaat aluminium gefreesd van 6mm dik, en hier is de buitenzijde gereed.
Bekijk bijlage 563757
Hier is de binnenzijde gereed en zit nog met tabs vast in de plaat, ruim 4,5 uur freeswerk voor de machine.
Bekijk bijlage 563758
Alle onderdelen gereed om de cabine te kunnen samenstellen.
Bekijk bijlage 563759
En zo ziet de cabine eruit in elkaar gezet.
Bekijk bijlage 563760
Er zijn nog wel onderdelen die nog nabewerkt moeten worden, zoals bijvoorbeeld het dak.
Bekijk bijlage 563761
De cabine op drie punten in het frame vastgezet, maar zo gemaakt dat de hele cabine eraf gepakt kan worden
Bekijk bijlage 563762
Over de schuifdeur ben ik er nog niet helemaal uit ,of ik deze vastzet, of uitneembaar maak.
Bekijk bijlage 563763
Nog een heel klusje om de hele cabine in deze vorm te maken, rekening houdend met alle aandrijvingen en bewegingen.
Bekijk bijlage 563764
De opzichter kwam ook nog even kijken, en hij was zeer te spreken over het resultaat.
Bekijk bijlage 563765
Op de cabinestoel zal hij nog even moeten wachten, die is nog in de ontwerpfase.
Wordt vervolgd
Groet Leo.
Nou... als we de 1:1-Leo meetellen zijn het er zelfs drieWat zie ik nou heb je twee opzichters in het filmpje.