De beugels zijn al wat aangepast.
De uitsparingen zijn er ook al ingeveild,zodat de beugels in elkaar passen.
Daarna zijn ze gesoldeert.Moet nu enkel de lengte nog wat aanpassen,zodat de 4mm gaten in de draaischijf kunnen geboord worden.De beugels worden dan met Endfest 300 in de gaten gelijmd.
Het beschermkruis dient om de koepel te beschermen bij het snel stijgen.Deze koepels hebben maar een wanddikte van 1,63mm.Doch een bolsegment kan aardig wat waterdruk verdragen.
Door dit toe te passen op de boot heeft de boot praktisch geen last meer v/d oppervlaktespanning van het water op het afsluitdeksel.
Nog enkele foto's van namiddag.
Grtjs,Marc.
De uitsparingen zijn er ook al ingeveild,zodat de beugels in elkaar passen.
Daarna zijn ze gesoldeert.Moet nu enkel de lengte nog wat aanpassen,zodat de 4mm gaten in de draaischijf kunnen geboord worden.De beugels worden dan met Endfest 300 in de gaten gelijmd.
Het beschermkruis dient om de koepel te beschermen bij het snel stijgen.Deze koepels hebben maar een wanddikte van 1,63mm.Doch een bolsegment kan aardig wat waterdruk verdragen.
Door dit toe te passen op de boot heeft de boot praktisch geen last meer v/d oppervlaktespanning van het water op het afsluitdeksel.
Nog enkele foto's van namiddag.
Grtjs,Marc.
Laatst bewerkt: