Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Das zeker een mooi schema,ik ken m, de old crow! deze kist is een bekende in het airshow circuit! De huidige nederlandse eigenaar vliegt met deze kist naar fly inns en heeft een soort theater show rondt dit vliegtuig en luchtvaarthistorie. Heel leuk, meer info over de kist; www.oldcrow.nl en theatershow; www.thestoryteller.nl! Erg leuk om te lezen!
Gert, wauw, wat een topwerkstuk!
Jammer dat je een wat mindere fotograaf bent, de vloer is vaak scherp, maar het object niet ;-). Gelukkig is er nog voldoende moois te zien!
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Heb je enig idee wanneer je hem klaar wil hebben?
Vandaag al de cilinderkoppen afgewerkt,koelribben staan er allemaal in.Ook al een deel tuimelaars gefreesd.Foto's volgen nog.
En dan zal de bouw een tijd stil liggen wegens aankomende verhuis naar nieuwe woonst.
Zaterdagavond nog een keertje wat gedraaid.De bussen die in de cilinderhuizen zitten heb ik voorbewerkt.Deze moeten nu naar de harderij waarna ik ze kan finisere.Fotos' volgen nog.