Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
"GEWELDIG" " FANTASTISCH"![]()
Wat is die MOOOOOI
Knap hoor Peter......
Hier wordt ik wel een beetje stil van ..............Schitterend Schitterend en meer schitterend!
Dit is echt Prachtig geworden Peter.![]()
Tim, Klaas, Peter en Fred, jullie ook hartelijk dank voor de reacties en complimenten!
Goede keuze Peter, word een mooi dek zo![]()
Dankjewel, Koos en Ronald.Yes! Van de mal af [emoji2] Mooi werk Peter! Zeer indrukwekkend….
Hoi Klaas. Oude foto's van de originele zijn er wel, maar de kwaliteit van toen ......... en in zwart-wit. Als iemand hier iets zinnigs over kan vertellen qua hout .......Peter, Zit zo eens naar dat houten dek te kijken en mij valt op dat in het donkere deel de nerf niet mooi recht loopt. Grenen dekken hadden doorgaans een rechte nerf en werden na verloop van tijd bleek van het zeewater. Op mijn zeilboot lag een iroko dek met een warrige nerf en dat vond ik niet mooi. Een heel nieuw teakhouten dek viel echter buiten de begroting. Heb je nog fotomateriaal van de echte BN waarop je kan zien hoe de nerven in dat dek lagen. Geen idee trouwens of daar een teakdek op lag. Als ik me goed herinner waren die schepen relatief goedkoop gebouwd en zat er een hoop grenen hout aan. Maar je zal best wel iets moois weten te kiezen. Succes ermee! Gr. Klaas.
Ik had al gekeken, Stephan.Op de eerste pagina van mijn verslag staan veel foto's van het kersenhouten dek van mijn PW. #Inspiratie