Wat een gepriegel. Knap hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel, Mees. 't Is inderdaad op een andere schaal dan jou bouw. Ik moet ook van tijd tot tijd ff naar wat anders kijken, anders ga ik scheel kijken.Wat een gepriegel. Knap hoor!
Dankjewel, Gijsbert.Prachtig allemaal, Peter!
Gijsbert
Jij ook bedankt, Koos. Ik had inderdaad ook met Evergreen kunnen werken, maar ik wilde voor de BN eigenlijk alles uit hout maken. Met Evergeen had het er strakker uit kunnen zien.Wat een mooie kachel Peter, knap gemaakt hoorof heb je die van Boris geleend ??
Nee hoor alle lof….
Dankjewel, KoosMooi hoor Peter![]()
Hoi Stephan. Hier was de Saga tekening ook weer de inspiratie:Mooi gemaakt en de deur ook gedetailleerd. Maar een vraagje: Zat daar een deur? zover ik weet zat er boven een toegangsluik met een schuif en een klep op dit soort schepen.
Die zag ik, maar ook hoe krap het daar is in dat trapgat. Lijkt mij onhandig. Maar de rede dat hij er zit klinkt ook logisch. Tja, zeelui zullen wel een soort ratten geweest zijn die overal tussen kunnen.Hoi Stephan. Hier was de Saga tekening ook weer de inspiratie:
Bekijk bijlage 472168
De blauwe pijlen: horizontaal bij de slotplaat voor een dag en nachtschoot, verticaal bij de deurpost.
De cabine krijgt dan niet de kou / windvlaag / regen naar binnen als het schuifluik geopend wordt.
Dankjewel, PeterPrachtig Peter.![]()
ik ben vorig jaar op 25 december begonnen
Dankjewel, Peter. Je begint te bouwen uit een doos. Dan ga je lezen over die Bluenose en krijg je bepaalde ideeën. Plannen aanpassen, soms een pas op de plaats, luisteren naar anderen, dingen weer aanpassen, en weer doorgaan.Dan heb jij goed je best gedaan Peter, en dat ook nog met al die details