P Voogt
Vriend van modelbouwforum.nl
Dankjewel Ptèr. Als captain van de BN mag je iets van luxe hebben.Prachtig werk Peter!!! Zelfs een kraan met waskom![]()
Gr. Peter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel Ptèr. Als captain van de BN mag je iets van luxe hebben.Prachtig werk Peter!!! Zelfs een kraan met waskom![]()
Dankjewel voor de reactie, Peter.Mijn oog viel op de zijkant van het buro, en op de twee bedden Peter. Zijn die twee bedden Haaks?? of is dat vertekening van de foto??
hehe, eindelijk iets om na te vragen
Maar prachtig werk weer hoor![]()
Af en toe een referentie erbij is niet verkeerd, Stephan. Om iedereen bij de les te houdenIk vergeet het ook altijd. Maar heb in mijn materiaal bakje een paar muntstukken liggen voor de foto. Als je zo'n muntje ernaast legt kan je je beter voorstellen wat de schaal is. En ik weet dat dit klein is, dat maakt het helemaal bijzonder.
Dankjewel Koos. Dankzij de input ......... wordt het nog mooier.Mooi hoor Peter, en de wijzigingen (oa de kraan) maken het weer veeeel beter, wederom een diepe![]()
Een kritisch oog is nooit verkeerd. Dankjewel Peter.Veel meer weet ik niet te zeggen deze keer.
https://www.modelbouwforum.nl/threa...72-plank-on-frame.275308/page-35#post-4209436Wat me opvalt, je deur gaat naar de verkeerde kant open ?
Tja, bij gebrek aan een Nederlands duppie .........zo zeg, zo'n Canadees dubbeltje is best wel groot.![]()
Duidelijke tekening, maar daar staat geen tafel en bank, als er iemand op de bank zit moet je de deur tot tegen de wand openen, niet praktisch![]()
Dank voor de reacties en het meedenken!Duidelijke tekening, maar daar staat geen tafel en bank, als er iemand op de bank zit moet je de deur tot tegen de wand openen, niet praktisch![]()
Dankjewel, SjorsIk heb geprobeerd om iets te vinden waar ik commentaar op kan geven maar ik kan niets vinden...
Ik kan me alleen maar verbazen en genieten van wat jij allemaal met hout doet.